Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 16 באפריל, 2020

מאסטר מיינדס, אוברדרייב, זה בידיים שלך, אגלי דולס, המוביל, שקיעה, אימוג'י: השפה החדשה, פארי: הקסגון 2, מאוריסיו מיירליס: מוביל לכאוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאסטר מיינדס | Masterminds, סלקום TV

קומדיית פשע המבוססת על סיפור אמיתי. דיויד, איש טוב לב אך רפה שכל, העובד בחברה המובילה סכומי כסף גדולים ברכבים משוריינים, מאוהב בקלי, חברתו לעבודה. כאשר קלי מתפטרת היא חוברת לחבר המציע לה לשדוד את מקום עבודתה הקודם. עתה השניים זקוקים למישהו מבפנים, ומשכנעים את דיוויד המאוהב לעזור להם לבצע את מה שהופך להיות שוד נועז ביותר. שחקנים: זאק גליפיאנקיס, קריסטן וויג, אוון ווילסון. במאי: ג'ארד הס. ארה"ב, 2016.

אוברדרייב | Overdrive, סלקום TV

אקשן בהילוך גבוה. האחים אנדרו וגארט מתמחים בגניבת רכבי יוקרה. הם נשלחים למשימה בדרום צרפת-גניבת מכונית בוגאטי נדירה ויקרה, אך הם לא תיארו לעצמם לאיזה בלגן הם הכניסו את עצמם ומהר מאוד הם מוצאים את עצמם במרכז יריבות בין אירגוני הפשע באזור. שחקנים: סקוט איסטווד, פרדי תורפ. במאי: אנטוניו נגרט. ארה"ב, 2017.

זה בידיים שלך | In Your Hands, ערוץ Yes VOD

דרמה צרפתית. מתייה, עבריין צעיר שניחן גם בכישרון מוזיקלי יוצא דופן, מבצע עבודות שירות בקונסרבטוריון המקומי ומרשים את מנהל המקום ביכולותיו. בעזרת של מורה קשוחה לפסנתר, הם מתכוננים יחד לתחרות פסנתר לאומית שתשנה את חייהם. עם: למברט ווילסון, קריסטן סקוט תומאס, ז'ול בנשטרית. בימוי: לודביק ברנרד. 106 דקות, צרפת, 2018.

אגלי דולס | Ugly Dolls, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אנימציה. האגלי דולס חיות בשלווה וללא דאגות בעיר 'אגליוויל'. העניינים משתנים כאשר הבובות מגיעות לארץ המושלמות, ומתמודדות שם לראשונה עם הקושי בלהיות שונה. דיבוב: שירלי לילו, סטפן לגר. בימוי: קלי אסבורי. 2019.

המוביל | The Mover | Tevs Nakts, ערוץ Yes VOD

סרטו המרגש של דביס סימניס, נציג לטביה לפרס האוסקר, מביא את סיפור חייהם האמיתי של חסידי אומות העולם יאניס ליפקה ו-יוהאנה ליפקה. במהלך מלחמת העולם השנייה ניצל ליפקה את תפקידו בחיל האוויר הגרמני, כאחראי על הסעות יהודים, כדי להציל עשרות אנשים תוך סיכון חייו. עם: אילזה בלאוברגה, מאטיס קיפלוקס, ארתורס סקראסטינש. לטביה, 2018.

שקיעה | Sunset | Napszállta, ערוץ Yes VOD

סרטו של לאסלו נמש, במאי הסרט זוכה האוסקר "הבן של שאול". ערב מלחמת העולם הראשונה, אשה צעירה מגיעה לבודפשט ויוצאת למסע מסחרר ברחבי הבירה האוסטרו-הונגרית בעקבות סודות משפחתיים. עם: יולי יקאב, ולאד איבנוב. הונגריה, 2018.

22:10 אימוג'י: השפה החדשה | Backlight Beyond Emoji, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

האימוג'ים משתלטים על חיינו. האם הם הופכים לשפה גלובלית חדשה? מי הם האנשים שעומדים מאחורי הקלעים ומחליטים איזה אימוג'ים יופיעו בטלפונים ובמכשירים שכולנו משתמשים בהם? התהליך בו נבחרים האייקונים המרכיבים את השפה הדיגיטלית נסתר ברובו מהציבור ונחשף כעת לראשונה. לצד ראיונות עם חברות ועידת 'יוניקוד', האחראית על בחירת האימוג'ים, מומחים טכנולוגים ומשתמשים בשפה הדיגיטלית, הסרט חושף את עולמם הנסתר של האימוג'ים ומנסה לחזות לאן עוד יכולה המהפכה הטכנולוגית להתפתח לאחר שכבשה את העולם. מה על צמד חובבות יין מושבעות לעשות על מנת שיוכנס למילון האינטרנט סמל של כוס יין לבנה? האם יצליחו חברי הקהילה הטרנסג'דרית במאבקם להכניס ל'שפה' את דגל קהילתם ובכך לעזור לעשרות נערים ונערות להרגיש כי הם יכולים להביע את מי שהם? ומה הקשר של הממשלה הסינית והדגל הטיבטי לעולם האימוג'י? ארה"ב, 2019.

פארי: הקסגון 2 | 2 Fary: Hexagone, נטפליקס | Netflix

חלקו השני של סטנד-אפ בן שני חלקים, הגאון הקומי הצרפתי פארי מציע פרשנות משעשעת לסוגיות של זהות, תרבות ועוד.

מאוריסיו מיירליס: מוביל לכאוס | Mauricio Meirelles: Levando O Caos, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הוא בשנות השלושים לחייו, אבל מתנהג כמו בן 79, ויש לו דעות נוקבות ומצחיקות על אבהות, על נישואים ועל החברה בכלל. בואו לסייר במוחו המתוסבך של מאוריסיו מיירליס.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן