Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 19 באפריל, 2020

הנטיק, פנים מצחיקות, החיילים היהודים של מלחמת העולם ה-2, חוזרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנטיק | Huntik: Secrets & Seekers, ערוץ Yes VOD

ה'שוחרים' הם בני אדם שיש להם יכולת להעיר טיטאנים – יצורים על אנושיים בעל כוחות אדירים. במוסד 'הנטיק' חברים שוחרים היודעים להשתמש בטיטאנים, ומשימתם למצוא את כל הטיטאנים האבודים כדי לפעול למען האנושות. מולם פועל 'הארגון' שגם סוכניו הם שוחרים ומטרתם לגייס את כל הטיטאנים לטובתו האישית של ראש הארגון, הפרופסור, ששואף להשתלט על העולם.

22:00 פנים מצחיקות | Funny Face, ערוץ Yes3

מיוזיקל רומנטי בכיכובם של פרד אסטר ו-אודרי הפבורן. צלם אופנה אמריקאי נודע מבקש להפוך זבנית מחנות ספרים פריזאית קטנה לדוגמנית צמרת, ותוך כדי התהליך מתאהב בה. במאי: סטנלי דונן. ארה"ב, 1956.

22:00 החיילים היהודים של מלחמת העולם ה-2 | Jewish GIs of WWII, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

יותר מחצי מיליון חיילים יהודים שירתו בצבא ארצות הברית במהלך המלחמה. רבים מהם הוחזקו כשבויי מלחמה ו-11,000 מתוכם נהרגו במהלך הקרבות. הסרט מביא את סיפורם של האנשים שמצאו את עצמם מנהלים שני קרבות במקביל – מול הנאצים ומול האנטישימיות שפשטה בקרב החיילים ששירתו לצידם. וטרנים יהודים-אמריקנים, שנלחמו למען בעלות הברית, מספרים כעת למצלמה כיצד לעיתים קרובות סבלו מהשמצות ואפילו מאלימות שהופנתה כלפיהם, על התחושה שנאלצו להוכיח את אומץ ליבם ואת הפטריוטיות שלהם יותר מכל חייל אחר ואיך 'הרוויחו' את האזרחות שלהם תמורת דם שנשפך. בימוי: ליסה אדס. 55 דקות, ארה"ב, 2019.

חוזרת | !Hi Bye, Mama, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קומית קוריאנית. אישה שעברה לעולם הבא מקבלת הזדמנות לחזור לחיים למשך 49 ימים, ומופיעה בחייהם של בעלה שנישא בשנית ובתה הקטנה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן