Skip to content

רצח – אישה נורתה למוות בשכונת הרכבת בלוד

האירוע קרה בביתה בעת שבעלה היה נוכח במקום. עם זאת נכון לעכשיו מחקירה ראשונית עולה כי את הירי ביצע אחר וכי בעלה איננו חשוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בשנות  ה-40 המאוחרות לחייה נורתה למוות היום (שישי) אחר הצהרים בשכונת הרכבת שבלוד.
מהמשטרה נמסר כי במשטרת ישראל התקבל דיווח על אירוע ירי בתוך בית בשכונת הרכבת בלוד. וכי גורמי רפואה קבעו במקום את מותה של אישה כבת 40. מחקירה ראשונית עולה כי היורה הוא אינו בעלה של האישה. יחד עם זאת, ככל הנראה, בעלה היה יחד עם האישה בביתם בזמן שהיא נורתה. כחות המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה ובנסיבות נבדקות.

זירת האירוע (צילום: תיעוד מד"א מבצעי)
זירת האירוע (צילום: תיעוד מד"א מבצעי)

"כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מפצע ירי בגופה", סיפר חובש מד"א מנדי אמית. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים – ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
ארנון אברהם חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא רוח חיים. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה".

מעמותת  נשים נגד אלימות נמסר בתגובה לרצח: "מאז תחילת משבר הקורונה התרענו מההשלכות של המשבר על הנשים בכלל ונשים ערביות בפרט. בעניין, פנינו לשר ביטחון הפנים, ועוד שורת שרים ויחידות סמך למיניהם, כולל מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות הערביות וראשי הרשויות הערביות.  לצערנו, למרות זאת קבלנו בעמותה שמנהלת קו סיוע לנשים פניות רבות, המעידות על עלייה במצב האלימות נגד נשים".

בעמותה מדגישים כי בשנת 2019, נרשמה עלייה ב 19% במקרה האלימות שהגיעו לקו הסיוע, בעוד שהשנה 2020, נרשמה היום עלייה של יותר מ 20%!  וקוראים למשטרה ולממשלה לפעול – "די להפקרות", קוראים בעמותה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן