Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 20 באפריל, 2020

ברייטברן, ילדי וינדרמיר, המלחמה של היטלר, מי גנב את השפן הורוד, אושוויץ בצבע, המוביל, שינדלר: הסיפור האמיתי, הבשורה בחצות, מבשלים עם קנביס, מייקל ג'ורדן: הריקוד האחרון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברייטברן | Brightburn, ערוץ Yes VOD

אימה. זוג חסר ילדים מאמץ תינוק שהגיע מן הכוכבים, אך בעוד הזוג מנסה לגדל את הילד ולחנך אותו להשתמש בכוחות שלו למעשים טובים, רשע מתחיל לגדול בתוכו והוא מטיל את אימתו על הסובבים אותו. עם: אליזבת בנקס, דיוויד דנמן. בימוי: דיוויד ירובסקי. ארה"ב, 2019.

ילדי וינדרמיר | The Windermere Children, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מבוסס על סיפור אמיתי. קבוצת ילדים ניצולי שואה מגיעים לאזור האגמים בבריטניה של אחרי מלחמת העולם השנייה ומתחילים תהליך מורכב של שיקום והשתלבות בחברה, בעזרתו של פסיכולוג ילדים מסור. עם: תומאס קרצ'מן, רומולה גראי. בימוי: מייקל סמואלס. בריטניה, 2020.

17:00 המלחמה של היטלר | Adolf Hitler’s War, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה בת 6 פרקים הכוללת את מהלכי המלחמה שנקט היטלר במטרה להגשים את חזונו ולהפוך את גרמניה למעצמה היבשתית הגדולה ביותר. היטלר היה נחוש לכבוש את מזרח אירופה במטרה להרחיב את גרמניה, להפוך אותה למעצמה יבשתית גדולה ובכך להגשים את האידיאולוגיה שלו סביב 'מרחב מחיה' לעם הגרמני. מדיניותו של היטלר, שהתבססה על אידיאולוגיה גזענית, תכננה לחסל או לשעבד את האוכלוסייה שעמדה בדרכו של הרייך. הייתה זו הנחישות שלו לממש את המדיניות והאמונה שרק אלימות יכולה להביא לזכייה בשלטון. באמצעות ראיונות עם אנשי אקדמיה מומחים, צילומים נדירים מקוריים של המקומות בהם הכל התרחש וצילומי ארכיון שטרם נראו, אנו נחשפים למלחמתו של היטלר מזווית חדשה לגמרי. בריטניה, 2019.

20:00 מי גנב את השפן הורוד | When Hitler Stole Pink Rabbit, ערוץ Yes5 + ערוץ Yes VOD

על פי רומן מאת ג'ודית קר. השנה היא 1933 והיטלר עומד לעלות לשלטון, אנה, ילדה מקסימה בת 9 בורחת עם משפחתה מגרמניה ובטעות משאירה מאחוריה את בובת השפן הורוד שלה. החיים בגלות אינם פשוטים, שפה זרה, מנהגים שונים ובעיקר המון געגועים לחברים ולבית הישן. היום יום קשה לה, בית הספר החדש, המצב הכלכלי העגום ושנאת הזרים נמצאת בכל פינה. ולמרות זאת, אנה גדלה לקחת אחריות וכשמשפחתה נאלצת לברוח פעם נוספת, היא בטוחה ששום דבר לא יעמוד בדרכה. עם: ריבה קרימלובסקי, קרלה יורי, אוליבר מסוצ'י. בימוי: קרולין לינק. גרמניה, 2019.

21:00 אושוויץ בצבע | Auschwitz Untold: In Color, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

לראשונה, צילומים מצמררים מאושוויץ-בירקאנו מוצגים בצבעים אמיתיים. עיבוד מיוחד שנעשה לסרטי ה'שחור-לבן' של  אושוויץ והתמונות הקשות קמות לתחייה אל מול עינינו. הינדו הורניק, ארק הירש, ד"ר משה אביטל, ג'ודית אלטמן, פניה ברצובסקי ו-10 ניצולי אושוויץ נוספים, מספרים לאורך הסרט על הרס התרבות היהודית בתקופת השואה, על ניסיונות ההתנגדות של היהודים מול הנאצים, על ההשפעה שהיתה לשואה גם על הצוענים באירופה ועל עליית הפשיזם בימינו. הסרט, בבימויו של דיוויד שולמן, מסופר בקולו של בן קינגסלי, מציג לצד העדויות המרגשות גם תמונות מ'אלבום אושוויץ' – אוסף התמונות היחיד שתיעד את חיי היומיום באושוויץ (צולם ככל הנראה על ידי חיילי האס.אס.) ושרד את השואה. 100 דקות, אנגליה, 2020.

21:30 המוביל | The Mover | Tevs Nakts, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 16 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD

22:10 שינדלר: הסיפור האמיתי | Schindler: A Real Story, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

פענוח דמותו החידתית של חסיד אומות העולם אוסקר שינדלר, סוחר גרמני בעל קשרים טובים באס.אס. ומרגל של חיל המודיעין הגרמני, שהקים בעיצומה של מלחמת העולם השנייה מפעל ומחנה ריכוז משלו ליד קרקוב, והצליח להציל ממוות כאלף עובדי כפייה יהודים שהיו תחת חסותו. בסרט משולבות עדויות של ניצולים, ראיון עם אשתו של שינדלר ועוד. הסרט יצא לראשונה בשנת 1983 ומחודש כעת ב-HD.

הבשורה בחצות | The Midnight Gospel, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית מונפשת. שדרן חלל נודד בין עולמות הזויים באמצעות סימולטור, ומחפש את התשובה לשאלות קיומיות על החיים, המוות ומה שביניהם.

מבשלים עם קנאביס | Cooked with Cannabis, נטפליקס | Netflix

ריאליטי תחרותית. השפים מתחרים על הזכות למסטל את השופטים ואת האורחים המיוחדים באמצעות מאכלי קנביס עם עשבי תיבול ירוקים, חליטות THC ורוטבי CBD.

מייקל ג'ורדן: הריקוד האחרון | The Last Dance, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית שסוקרת את הקריירה של מייקל ג'ורדן, ו'שיקגו בולס' של שנות ה-90, ומשולבת בצילומים שטרם שודרו מהעונה של 1997-98.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן