Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 28 באפריל, 2020

22:00 ניסוי הג'אנק פוד הגדול | The Junk Food Experiment, ערוץ החיים הטובים מה קורה לשישה ידוענים בריטיים התורמים את גופם למדע, עוד בחייהם? הצ'ייסר הבריטי שון וואלאס, הפוליטיקאית נדין דורייס, השחקנית היילי טמאדון, הספורטאית האולימפית טסה סנדרסון ואושיית הטלוויזיה הוגו טיילור נכנסים לניסוי בן 21 ימים במהלכו יתקיימו, באופן בלעדי, על המבורגרים, פיצה ועוף […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ניסוי הג'אנק פוד הגדול | The Junk Food Experiment, ערוץ החיים הטובים

מה קורה לשישה ידוענים בריטיים התורמים את גופם למדע, עוד בחייהם? הצ'ייסר הבריטי שון וואלאס, הפוליטיקאית נדין דורייס, השחקנית היילי טמאדון, הספורטאית האולימפית טסה סנדרסון ואושיית הטלוויזיה הוגו טיילור נכנסים לניסוי בן 21 ימים במהלכו יתקיימו, באופן בלעדי, על המבורגרים, פיצה ועוף מטוגן, שלושת סוגי הג'אנק פוד האהובים על הציבור הבריטי. במהלך הניסוי יתעדו את עצמם הסלבס ביומני-וידאו ויעברו 60 בדיקות רפואיות שונות.

22:00 שומר אחי | I Know This Much is True, ערוץ Yes VOD + ערוץ Yes Edge + סלקום TV + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

מיני סדרה מבית HBO המבוססת על הרומן רב המכר של וולי לאמב משנת 1998, העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. על העיבוד של הספר לסדרה אחראי דרק סיאנפרנס ("אור בין האוקיינוסים", "בלו ולנטיין") שגם מביים אותה.

22:00 חינוך רע | Bad Education, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 26 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot VOD

פיטר ראביט | Peter Rabbit, נטפליקס | Netflix

בשילוב של לייב אקשן וגרפיקה ממוחשבת, פיטר ראביט השובב מתמודד עם אויב חדש וקשוח במלחמתו המתמשכת למען הארנבים בגן של מר מק'גרגור. שחקנים: ג'יימס קורדן, דומנול גליסון, רוז בירן. במאי: וויל גלאק. 95 דקות, בריטניה, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן