Skip to content

אנבידיה משלימה את רכישת מלאנוקס ב-7 מיליארד דולר

לדברי וולדמן, מייסד מלאנוקס: "הקורונה לא צפויה להוביל לשינוי במצבת כוח האדם של אנבידיה ומלאנוקס הממוזגת, או לעצור את התוכניות לגיוס עובדים חדשים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אנבידיה הודיעה היום על השלמת רכישתה של מלאנוקס טכנולוגיות בכ-7 מיליארד דולר. הרכישה – אשר הוכרזה תחילה ב-11.3.2019 – מאחדת שתיים מהחברות המובילות בעולם בתחום המיחשוב עתיר הביצועים (HPC), והמיחשוב במרכזי הנתונים. שילוב מומחיות המיחשוב של אנבידיה עם טכנולוגיית הרשת בעלת הביצועים הגבוהה של מלאנוקס, יאפשר ללקוחות להשיג ביצועים גבוהים יותר, ניצול רב יותר של משאבי המיחשוב, ועלויות הפעלה נמוכות יותר.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ענקית הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים, אמר היום: "השימוש ההולך וגדל במערכות AI (בינה מלאכותית) ומדעי נתונים, מעצב מחדש את ארכיטקטורות המחשוב ומרכזי הנתונים. עם מלאנוקס, לאנבידיה החדשה יש היצע טכנולוגיות מקצה לקצה – החל ממיחשוב אינטליגנציה מלאכותית ועד לרשתות, חבילות מיחשוב מלאות המציעות החל מחומרה ועד לתוכנה, ויכולת גידול משמעותית לקידום מרכזי הנתונים של הדור הבא. המומחיות המשולבת שלנו, הנתמכת על ידי אקוסיסטם עשיר של שותפים, תעמוד באתגר הגידול בביקוש העולמי לשירותי אינטרנט צרכניים, ויישומי בינה מלאכותית ומדעי נתונים מואצים בענן, במיחשוב הקצה וברובוטיקה".

"הכוונה שלנו הינה להאיץ את הצמיחה ואת ההשקעה בישראל" אמר ג'נסן הואנג. "יש כאן הרבה מהנדסים מצוינים ואיל בנה צוות ניהולי מעולה, שאיתו נוכל להמשיך ולבנות את החברה".

אייל ולדמן (מנכ"ל מלאנוקס (משמאל) ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה. צילום: אנבידיה

איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס: "זהו שילוב עוצמתי ומשלים של תרבויות, טכנולוגיה ושאיפות. האנשים שלנו נלהבים מאוד מהאפשרויות העתידיות הרבות העומדות בפנינו. בעוד מלאנוקס פוסעת אל עבר השלב המרגש הבא במסע שלה, אנו נמשיך להציע פתרונות פורצי דרך ומוצרים חדשניים ללקוחותינו ושותפינו. אנו מצפים להכניס את מוצרי ופתרונות אנבידיה לשווקים שלנו, ולהביא את המוצרים והפתרונות שלנו לשווקים של אנבידיה. יחד, הטכנולוגיות שלנו יספקו פתרונות מתקדמים לפלטפורמות מיחשוב ואחסון היכן שהן נדרשות".

לשאלה כיצד וירוס הקורונה עלול להשפיע על פעילות החברה הממוזגת, ענה הואנג: "וירוס הקורונה ישנה את העולם, אבל לא ישנה את החזון שלנו. אנו מתרכזים במה שאנחנו עושים, והקורונה לא תשנה את זה. אנו מתכוונים לצמוח".

לדבריו, "אנו עובדים במגוון תעשיות – החל מעולמות הצריכה, מרכזי נתונים, בריאות ותעשייה, כל אחת מאלה הושפעה אחרת. מצד אחד, יותר אנשים משחקים במשחקי מחשב בבית, קונים מחשבים ניידים כדי לעבוד מהבית, וזה טוב עבורנו. גם השימוש בענן עלה. מנגד, עסקים קטנים הושפעו וגם עולם הרכב האוטונומי. אנו ערים לכל ההשפעות, אבל בטווח הארוך אנחנו מאמינים שאנו נמצאים במקום מצויין ומכוונים לעתיד, במטרה לקדם אותו עם פיתוחים בעולמות הבינה המלאכותית, רובוטיקה, מרכזי נתונים ועוד".

לדברי וולדמן, הקורונה לא צפויה להוביל לשינוי במצבת כוח האדם של אנבידיה ומלאנוקס הממוזגת, או לעצור את התוכניות לגיוס עובדים חדשים.

הרכישה צפויה לתרום באופן מיידי לרווח הגולמי non-GAAP, לרווח למניה non-GAAP ולתזרים המזומנים הפנוי של אנבידיה, לאחר הוצאות ריבית הקשורות להנפקת שטרי חוב בסך 5 מיליארד דולר, שביצעה החברה לאחרונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן