Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 04 במאי, 2020

ריי דונובן 6, עד עצם היום הזה, מיליארדרים 5, בלגרביה, הילרי, כדור הארץ: סריקת עומק, המסעדות השוות באירופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ריי דונובן 6 | Ray Donovan 6, סלקום TV

עונה חדשה לדרמת הפשע המדוברת של רשת Showtime, בכיכובו של שחקן הקולנוע ליב שרייבר. ספוילר – העונה השישית, עוברת מביתה הקבוע בלוס אנג'לס, לעיר ניו יורק.

עד עצם היום הזה | Once Upon A Time, סלקום TV

סדרת הפנטזיה שבה כל האגדות והסיפורים קורים באותו יקום ומשפיעים זה על זה.

05:30 מיליארדים 5 | Billions 5, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

פול ג'יאמטי ו-דמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. אל העונה מצטרפת ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה") כפרופסורית לסוציאולוגיה ומחברת רב מכר. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, רגע לאחר שהברית הזמנית בין בובי אקסלרוד וצ'אק רודס התפרקה, שניהם שוב זוממים אחד נגד השני. בובי מצליח להגיע להישג גדול מאוד בעוד צ'אק נאבק בשדים שלו והוא ו-וונדי מנסים להסתגל למציאות חדשה בחייהם המשותפים. באקס קפיטל המתח מתגבר כשטיילור מייסון חוזרים, אבל לטיילור יש בעיות משל עצמה והחלטה חשובה שעליה לקבל. בובי מתמודד עם יריב חדש, מייק פרינס (קורי סטול, "אנטמן", "בית הקלפים") מיליארדר מאינדיאנה אשר מעמיד את אקס קאפ בסכנה.

20:45 בלגרביה | Belgravia, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 03 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD

21:00 הילרי | Hillary, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 03 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

22:00 כדור הארץ: סריקת עומק | X Ray Earth, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מתחת לרגלינו, תחת טריליוני טונות סלע, ​​אורבים סודות מדהימים וקטלניים. רעידות אדמה, צונאמי, התפרצויות געשיות מונעות כולם על ידי כוחות נסתרים בעומק כדור הארץ שלנו. כעת, באמצעות הנתונים המדעיים האחרונים של חיישנים וסריקות שטח, אנו יכולים לבצע רנטגן של כדור הארץ בכדי לחשוף את הסכנות הכלולות בתוך כדור הארץ שלנו. בעזרת אלפי חיישנים ומידע סריקת משטח עדכני, לראשונה, אנו יכולים ליצור צילומי רנטגן של הפנים העמוקות של כדור הארץ שלנו.

22:10 המסעדות השוות באירופהRemarkable Places to Eat, ערוץ האוכל

פרד סיריקס, שף ומסעדן צרפתי וותיק, יוצא לסיבוב בעולם יחד עם ארבעה שפים מפורסמים. פרד יבקר במדינה אחת עם כל שף, ויזכה לטעום ממיטב המלצותיו, לבשל עם טבחים מקומיים, וליהנות מביקור במדינה החדשה. במהלך פרקי הסדרה יבקר סירקס בוונציה יחד עם אנג'לה הארטנט, יגלה איתה את הקשיים הניצבים בפני המסעדנים באזור, יבשל עם שפים מקומיים וישתתף במלאכת בחירת חומרי הגלם למסעדות; באדינברו הוא יתוודע עם טום קרידג' אל עולמם המופלא של חומרי הגלם המקומיים; ובפריז יחבור ל-מישל רו ג'וניור למסע קולינרי שייקח אותו ממסעדות מישלן יוקרתיות לבראסרי המגיש מנה פשוטה, אך מופלאה, של כריך שינקן.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן