Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 06 במאי, 2020

נטלי ווד: מה שנשאר מאחור, אי ללא חוק 2, קיץ של שריפות, רצח בחסות המשטרה, בליינדספוט 5, אימהות עובדות 4, Becoming: הסיפור שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נטלי ווד: מה שנשאר מאחור | Natalie Wood: What Remains Behind, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

נטשה ווגנר, ביתה של השחקנית האמריקנית, נטלי ווד ("סיפור הפרברים"), יוצאת למסע בעקבות מורשת חייה של אמה. הסרט מציג קטעי ארכיון משפחתיים, יומנים אישיים ומכתבים שטרם נחשפו, לצד קטעים מהסרטים הרבים בהם השתתפה ווד, וכך מאפשר לקרובים לה לספר סיפור אינטימי שהכירו. מלבד העיסוק באותו לילה טראגי שבו הלכה לעולמה בגיל 43, האנשים שהכירו אותה הכי טוב מספרים על כל מה שהפך אותה לא רק לשחקנית יוצאת דופן, אלא גם לחברה, אישה ואמא. בימוי: לורן בוזרו. 90 דקות, ארה"ב, 2020.

22:50 אי ללא חוק 2Lawless Island 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מזג האוויר הלא צפוי בדרום מזרח אלסקה מאתגר את תושבי פורט פרוטקשן, שחיים בשולי החברה. גארי מנסה גם להיות אבא וגם להשיג משאבים נדרשים.

קיץ של שריפות | Black Summer, סלקום TV

סרט תיעודי על שריפות הענק באוסטרליה בקיץ 2019.

רצח בחסות המשטרה | Police Killing, סלקום TV

סרט תיעודי על מקרי הרג שבוצעו על ידי שוטרים בארגנטינה. 105 דקות, ארגנטינה, 2018.

בליינדספוט 5 | Blindspot 5, סלקום TV

עונה חמישית לסדרת המתח והפעולה, בכיכובם של ג'יימי אלכסנדר ("תור") וסאליבן סטייפלטון ("300").

אימהות עובדות 4 | 4 Workin' Moms, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת המשעשעת. חופשת הלידה של ארבע אימהות מטורונטו הסתיימה, והגיע הזמן לחזור לעבוד ולהתמודד עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים.

Becoming: הסיפור שלי | Becoming, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. הצטרפו לגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית, מישל אובמה, בסרט תיעודי אינטימי שבוחן את חייה, את תקוותיה ואת החיבור שלה לאנשים במהלך המסע לקידום ספרה 'Becoming: הסיפור שלי'.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן