Skip to content

הסתה חמורה כנגד היועץ המשפטי ונשיאת העליון – סרטון עם ארון קבורה

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות מופיעות תמונות קשות במיוחד של היועה"מ, נשיאת העליון ובין תמונה לתמונה, מופיעה חבורת גברים רוקדת עם ארון קבורה על כתפיה. מנדלבליט מוקע בתמונות כפושע שהחליט לקבור את הצדק. גם ההסתה המילולית כנגד השניים גברה, אבל ברשת פייסבוק טוענים כי ההסתה עומדת בכללי הקהיליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סרטון קשה שמסית כנגד היועץ המשפטי לממשלה, נשיאת בית המשפט העליון ואנשי תקשורת הופץ היום (שני) ברשתות החברתיות, במיוחד בקרב פעילי ימין המתנגדים להליכים משפטיים ואחרים כנגד ראש ממשלת המעבר בנימין נתניהו. בסרטון מובלטת במיוחד תמונתו של היועה"מ אביחי מנדלבליט שמתואר באחת מהתמונות כאדם שיקבור את הצדק ותמונת נשיא העליון לשעבר אהרון ברק כשטן שתורתו מיושמת כיום בבית המשפט העליון.  בין תמונה לתמונה נראית חבורת גברים שחורים רוקדת עם ארון קבורה על כתפיה. באחת התמונות נכתב על היועה"מ: "הפושע הזה החליט לקבור את הצדק". שופטי העליון מתוארים בתמונה אחרת כחבורה שיצאה לציד, ציד ראש הממשלה כשבית המשפט העליון מאשר להם הכל.

מתוך הסרטון שהופץ

 

מתוך הסרטון שהופץ

 

מתוך הסרטון

 

מתוך הסרטון

גם ההסתה מילולית כנגד מנדלבליט ונשיאת העליון אסתר חיות, התגברה  ברשתות החברתיות. באחת מתכתובות השטנה מאחל הגולש למנדלבליט וחיות מוות בסרטן ומכנה את נשיאת העליון כזונה של החמאס. פניה של גולשת לרשת הפייסבוק בדרישה להסרת התכתובת הזו מהרשת נענתה על ידי פייסבוק כי הרשת איננה רואה בכך חריגה מנורמות כללי ההתנהגות בקהיליית הרשת ולכן התכתובת לא תוסר.

ההסתה ברשת ותגובת פייסבוק

כזכור, רצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין שאירע ב־4 בנובמבר 1995, התרחש לאחר ההתלהמות הקשה נגדו.  במרץ 1994 נערכה בצומת רעננה הפגנה בהשתתפות ראש האופוזיציה שהיה בנימין נתניהו שבה נשאו מפגינים ארון קבורה עם הכתובות "ישראל בסכנה", "רבין ממית ציונות" ו"רבין קובר ציונות",  חלק מהמפגינים גם כרכו חבלי תלייה סביב צווארם. בסופו של דבר היה מי שהחליט לפעול ולבצע את הרצח.
מגפון הפנה שאילתות לחברת פייסבוק שנשאלה מדוע ההסתה לא מוסרת, ולשירות הביטחון הכללי ולמשטרת ישראל בשאלה האם השב"כ כמו גם המשטרה  מזהים את הסכנה לחיי האישים נגדם ההסתה פועלת, במיוחד היועץ המשפטי לממשלה ונשיאת העליון, ומה נעשה בנדון, טרם נענתה עד למועד פרסום ידיעה זו.

 

1 Comment

  1. יהואש המיואש
    5 במאי 2020 @ 12:29

    מזוויע

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן