Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

זוגלובק: סדרת המחבת מה עושים כשאי אפשר לצאת לפיקניק ומנגל כמו שאנו רגילים? עושים בשר בבית, על המחבת. סדרת המוצרים החדשה של החברה מכוונת בדיוק לשם, בתקווה שנמשיך להשתמש במוצרים גם כשנחזור לחיים המוכרים. מדובר בשלושה המבורגרים המבוססים על אנטריקוט – קלאסי, ספייסי ספרדי ובתוספת פטריות יער. בכל המוצרים אין תוספת של גלוטן או סוכר, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוגלובק: סדרת המחבת


מה עושים כשאי אפשר לצאת לפיקניק ומנגל כמו שאנו רגילים? עושים בשר בבית, על המחבת. סדרת המוצרים החדשה של החברה מכוונת בדיוק לשם, בתקווה שנמשיך להשתמש במוצרים גם כשנחזור לחיים המוכרים. מדובר בשלושה המבורגרים המבוססים על אנטריקוט – קלאסי, ספייסי ספרדי ובתוספת פטריות יער. בכל המוצרים אין תוספת של גלוטן או סוכר, כפי שעשוי להיות לעיתים במוצרים אחרים; וכולם מתובלים. כלומר, לא תמצאו כאן טעם בשר קלאסי, אלא כזה שהתבלינים השונים עידנו אותו. כך, למשל, ההמבורגר הקלאסי יכול להתחבב גם על הילדים שלכם עקב התיבול. הספרדי פיקנטי עד חריף (תלוי בחך שלכם), וההמבורגר עם הפטריות היה טעים באופן מפתיע.
עד 26.9 שקלים ל-360 גרם, ארבע יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום: סטודיו זוגלובק

 

MORAZ: מארז כינקייר

שמפו כינקייר, ספריי כינקייר, חוברת פעילות לילדים ומסרק לסירוק לאחר הטיפול, אלה ארבעת הפריטים שתמצאו בתוך המארז החדש. השמפו והספריי אינם חדשים, והמאפיינים החדשים שלהם נשמרים היטב: שימוש ברכיבים טבעיים המטפלים בבעית הכינים, ללא שימוש בחומרי הדברה וסיליקונים. מה יש בהם? עץ התה, נים, לבנדר, רוזמרין, שקדים, ארגן ותימין. המוצרים יעילים במיוחד לטיפול בכינים, הם אינם פוגמים בשיער ואינם גורמים נזק לקרקפת, המסרק עושה את מה שהוא צריך לעשות וחוברת הפעילות שימחה את הילדים המטופלים.
115.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, בתי טבע ובתי מרקחת.

דימשטיק: ידית לשטיפת כלים

רשת ויקטורי החלה לשווק את המוצר החדש, שאמור להשנות את האופן בו אנו רוחצים כלים. בהנחה שאין לנו מדיח כלים, כמובן. הקונספט פשוט: ממלאים את הידית בנוזל כלים, מוודאים שהספוג מחובר למקומו, ומנקים את הכלים. במרבית המקרים השימוש במוצר התגלה כנוח, במיוחד כשמדובר בכלי מטבח גדולים. גם העובדה שלרוב לא מתקיים מגע ישיר של כפות הידיים עם הסבון הוא שינוי משמעותי. אבל כאשר מדובר בכלים קטנים יחסית הקלות התחלפה במגושמות, והעדפנו להשתמש בספוג בלבד. בשימוש יום-יומי במוצר, יש צורך להחליף את הספור לאחר כחודשיים; אצלנו הוא החזיק מעמד כחודש וחצי.
19.9 שקלים לידית, 22.9 שקלים למארז של שלושה ספוגים. להשיג בסניפי ויקטורי, קוויק וב-www.victoryonline.co.il.

 

כדאי להכיר

Granagard ננו אומגה 5 הוא תוסף תזונה חדש, אותו פיתחה חברת גרנליקס ביו טכנולוגיות הישראלית. בלב המוצר ישנה חומצת אומגה 5, המוכרת גם בשם חומצה פוניסית, נוגד חמצון לו מיוחסות תכונות אנטי דלקתיות, אנטי סרטניות ופרו המערכת החיסונית. 150 שקלים ל-60 כמוסות. להשיג ב- 058-4466455 בשעות 8:00-18:00.
צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן