Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 10 במאי, 2020

נעלמת 2, ראסטי 2, זה פוני, בלייז ומכוניות הענק 5, עלייתם של צבי הנינג'ה 2, מראה, זהו בוב הופ, ג'רי מקגוויר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נעלמת 2 | Save Me 2, ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרה שנוצרה ונכתבה על ידי לני ג'יימס ("המתים המהלכים") שגם מככב בה. ג'יימס מגלם את נלסון 'נלי' רואו, טיפוס חסר מזל, חובב נשים ופושע קטן שחייו משתנים כשביתו ג'ודי, אותה לא פגש מאז היתה תינוקת, נעלמת באופן מסתורי. במסעו למצוא את ילדתו האבודה, נלי יעשה הכל כדי לחשוף את האמת ויגלה על עצמו ועל הסובבים אותו דברים חדשים שלא יכול היה לדמיין.

ראסטי 2 | 2 Rusty Rivets, ערוץ ניקלודיאון

עונה שנייה חדשה לסדרת האנימציה.

16:30 זה פוני | It's Pony, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה העוקבת אחר אנני בת ה-9, המתמודדת עם החיים בחווה האורבנית של הוריה (היא ממוקמת במרפסת הדירה שלהם). למזלה, יש לה סוס פוני. אולי הוא לא סוס הפוני הטוב מכולם, אבל הוא שלה והיא אוהבת אותו. פוני, מצידו, מעריץ אותה, אבל ההתלהבות שלו מובילה אותם לא פעם למצבים בלתי רצויים.

16:30 בלייז ומכוניות הענק 5 | Blaze And The Monster Machines, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה לפעוטות. בלייז, מכונית הענק המהירה בעולם, וחברו הטוב הנהג אייג'יי, יוצאים להרפתקאות באקסל סיטי בחברתן של מכוניות ענק נוספות. זו הסדרה הראשונה מסוגה לפעוטות המתמקדת במדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. במהלך הפרקים ייחשפו הילדים לסלפסטיק ולהומור פיזי, תוך למידת עקרונות מדעיים בדרך נגישה וכיפית.

16:55 עלייתם של צבי הנינג'ה 2 | Rise of The Teenage Mutant Ninja Turtles, ערוץ ניקלודיאון

עונה שנייה לסדרה. הרביעייה הצעירה תיחשף אל כוחות הנינג'ה המיסטיים, תלמד כיצד לשתף פעולה ותפעל יחד למימוש גורלה הייחודי. בעונה הנוכחית יתעמתו הצבים עם גיבורים ישנים וחדשים גם יחד, ובראשם שרדר, המאיים להחריב את העיר ניו יורק.

21:00 מראה | The Viewing Booth, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מאיה לוי, צעירה אמריקנית, לוקחת חלק בתהליך קולנועי רפלקסיבי שיצר במאי הסרט, רענן אלכסנדרוביץ' ("שלטון החוק"). בחלל כמו-מעבדתי היא צופה בסרטונים תיעודיים שצולמו בחברון בעוד היא מדווחת בכנות ובזמן אמת על מחשבותיה ורגשותיה אל מול הדימויים. כיהודייה אוהדת ישראל, סרטוני 'בצלם' אינם מתיישבים עם השקפת עולמה. אמפטיה, כעס, בושה, לעג, דעות קדומות וסקרנות – מופיעים ונעלמים אל מול עינינו, בעוד אנו צופים במאיה צופה בתמונות ובצלילים שמייצר הכיבוש. ההתמודדות של מאיה עם דימויים המאיימים על מערכת הערכים שלה הופכת באמצעות סרט זה להצצה נדירה בפסיכולוגיה של הצפייה בעידן הדיגיטלי. כיצד הצפייה עצמה יכולה ללמד אותנו על יכולתו של הקולנוע התיעודי לנסח אמירה ברורה וחריפה על המציאות ואף לשנותה? ישראל, 2019.

22:00 זהו בוב הופ | This is Bob Hope, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הקריירה הענפה של בוב הופ, אחד מגדולי הקומיקאים האמריקנים בכל הזמנים, נמשכה לאורך שמונה עשורים, מ-1903 ועד מותו בגיל 100 ב-2003. הוא הופיע בפני חיילים במלחמת העולם ה-2, במלחמת קוריאה, במלחמת ויאטנם ובמלחמת המפרץ, נכח בכל הז'אנרים של הבידור: וודוויל, ברודווי, סרטים, רדיו, טלוויזיה, שירים פופולריים, הופעות, סיורים שנתיים קבועים בכל חג מולד בבסיסים צבאיים והנחיית  פרסי האוסקר פעמים רבות, יותר מכל אחד אחר. כך הפך בוב הופ לאחד הכוכבים האהובים ביותר בתולדות ארצות הברית. הסרט בבימויו של ג'ון שיינפלד ("ארה"ב נגד ג'ון לנון") מציג את סיפור חייו ואת הקריירה הענפה של הקומיקאי בעזרת ראיונות עם אנשים שעבדו איתו וגישה חסרת תקדים לארכיונים האישיים שלו, חלקם טרם נראו עד היום. 115 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 ג'רי מקגוויר | Jerry Maguire, ערוץ Yes3

דרמה רומנטית בכיכובם של טום קרוז ו-רנה זלווגר. סוכן ספורטאים שאפתן וכריזמטי מפוטר מעבודתו. בתמיכתם של אם חד-הורית ולקוח נאמן אחד הוא מצליח להקים סוכנות משלו ומוכיח כי האהבה תמיד מנצחת. במאי: קמרון קרואו. ארה"ב, 1996.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן