Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 11 במאי, 2020

שומר אחי, ילדותי, גברים בשחור: אינטרנשיונל, הודו אקספרס, הזויים, הליך תקשורתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שומר אחי | I Know This Much Is True, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הרומן רב המכר של וולי לאמב משנת 1998, העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. שחקנים נוספים: מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס ו-קתרין האן. על העיבוד של הספר לסדרה אחראי דרק סיאנפרנס ("אור בין האוקיינוסים", "בלו ולנטיין") שגם מביים אותה.

ילדותי | Kidding, סלקום TV

דרמה קומית בכיכובו של ג'ים קארי העוקבת אחר כוכב ילדים – אימפריה של איש אחד, הנמצא במשבר ההולך וגובר בעקבות טרגדיה הפוקדת את משפחתו.

גברים בשחור: אינטרנשיונל | Men In Black: International, ערוץ Yes VOD

אקשן. בחלק הרביעי בסדרת הסרטים שוברת הקופות מנסים חברי סוכנות 'גברים בשחור' להתמודד עם איום חדש ואכזרי במיוחד בדמות חפרפרת בתוך הארגון עצמו. עם: כריס המסוורת', טסה תומפסון, ליאם ניסן. במאי: פ. גארי גריי. ארה"ב, 2019.

22:00 הודו אקספרס | Trevor McDonald’s Indian Train Adventure, ערוץ הטיולים

איש החדשות הוותיק טרבור מקדונלד יוצא למסע בן 8 ימים על המהרג'ה אקספרס, רכבת מופלאה המשחזרת את מורשתם של העשירים במלכי הודו. 30 שנה לאחר שביקר בה לראשונה ככתב זר, מקדונלד לומד כיצד הפכה מאז הודו למעצמה כלכלית המתהדרת במפעלי היי טק חדישים, מלונות חמישה כוכבים והבית היקר ביותר בעולם. עם זאת, מסעו ממובאיי ההומה אל הבירה המודרנית ניו דלהי יחשוף אותו אל חיי הדלות והעוני, הממשיכים להתקיים לצד הקדמה והשפע.

הזויים | Have a Good Trip: Adventures in Psychedelics, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי שחוקר את השפעות הסמים הפסיכדליים, שבו מפורסמים משתפים בסיפורים משעשעים ומשני תודעה שמוצגים דרך אנימציות, שחזורים ועוד. בהשתתפות: ניק אופרמן, אדם סקוט, סטינג. במאי: דוניק קארי. ארה"ב, 2020.

הליך תקשורתי | Trial by Media, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית הבוחנת את המשפטים הדרמטיים ביותר בכל הזמנים, בדגש על האופן שבו כלי התקשורת השפיעו על פסקי הדין.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן