Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 13 במאי, 2020

כשהמוסלמים רוקדים, נפילות חדות 2, שומר אחי, החלום ההודי 4, דפש מוד: רוחות בעיר, מיסי מסתבכת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשהמוסלמים רוקדים | When Arabs Danced, סלקום TV

סרט תיעודי  הנותן קול לכל המוסלמים בעולם, המסרבים להיות מוגדרים על ידי סטריאוטיפים של דיכוי ופונדמנטליזם. הבמאי ג'אוואד ראליב, בוחן את הפנים הרבות של תרבותו, שלמרבה הצער נזנחו על ידי התקשורת המערבית והמזרח-תיכונית, ובעיקר האהבה למוסיקה ולריקוד. תזכורת חשובה לכך שהאמנות תמיד היתה חלק אינטגרלי מהזהות הערבית. 90 דקות, 2018.

נפילות חדות 2 | 2 Black Monday, ערוץ Yes VOD

הדרמה הקומית הפרובוקטיבית והשערורייתית מבית Showtime חוזרת בעונה חדשה. הסדרה לוקחת את הצופים בחזרה אל ה-19 באוקטובר, 1987 – הידוע בכינוי 'יום שני השחור' – היום בו התרסקה בורסת המניות את ההתרסקות הגדולה ביותר שידע וול סטריט מימיו. לא ידוע מי הצליח להפיל אותה… עד היום. זהו הסיפור על איך קבוצה של אאוטסיידרים פעלו נגד בעלי הדם הכחול, המיוחסים של מועדון וול-סטריט, ובסופו של דבר הביאו לריסוקן, בין היתר, של לימוזינת למבורגיני, תקרת הזכוכית והמערכת הפיננסית הכי גדולה בעולם.

21:00 שומר אחי | I Know This Much is True, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 11 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

22:00 החלום ההודי 4 | 4 Indian Dream Hotel, ערוץ הטיולים

הפעם יוצאים למסע ההודי כוכבת הקולנוע ונערת בונד לשעבר בריט אקלנד; היזם דאנקן בנאטאיין, מעצבת האופנה דיים זאנדרה רודס, הקומיקאי פול אליוט, פרשן הקריקט הנרי בלופילד, השחקן ג'ון אלטמן ("איסטאנדרס"), השחקנית סוזי בלייק והזמרת ברברה דיקסון. החבורה תשהה חודש בעיר החוף פודוצ'רי, וברישיקש שלמרגלות ההימליה, ותבדוק האם אלו המקומות האידיאליים עבור שנות הזהב שלהם.

22:00 דפש מוד: רוחות ביער | Spirits in the Forest – A Depeche Mode, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לכל אחד יש רקע אישי וקשר שונה למוסיקה של הלהקה ועם זאת יש בניהם חיבור אחד גדול: ההשפעת המוסיקה של דפש מוד על חייהם. תוך שילוב קטעים נבחרים מההופעה האחרונה של סיבוב ההופעות, אנחנו נחשפים לסיפורים אינטימיים ומרגשים המוכיחים כיצד מוסיקה יכולה לחבר בין עולמות שונים. ארה"ב, 2019.

מיסי מסתבכת | The Wrong Missy, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. טים חושב שהזמין את אשת חלומותיו לנופש של החברה בהוואיי, ומגלה מאוחר מדי ששלח בטעות הודעה למישהי שיצא איתה לדייט נוראי. שחקנים: דיוויד ספייד, לורן לפקוס, ניק סווארדסון. במאי: טיילר ספינדל. ארה"ב, 2020.

אין שם עברי | Mujeres arriba, נטפליקס | Netflix

שלוש חברות טובות – רווקה חופשייה, אם מסורה וחברה משקיעה – מנסות לרענן את חיי המין שלהן. שחקנים: לורטו ברנל, נטליה ולדבניטו, אליסון מנדל. במאי: אנדריאס פדרסן. צ'ילה, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן