Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 14 במאי, 2020

הרומן 5, סודות בין אחיות, הזמיר, בטי, האקר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרומן 5 | The Affair 5, סלקום TV

הדרמה של רשת שואוטיים וחברת CBS חוזרת לעונה חמישית ואחרונה. ספוילר – העונה החמישית סובבת סביב תוצאות האירועים הטרגיים שחתמו את העונה הקודמת, וכעת גיבורי הסדרה צריכים להתמודד עם ההשלכות של הבחירות שעשו – תוך הבנה שאם הם באמת רוצים לשנות את העתיד, הם חייבים להתעמת עם העבר. הלן נסחפת לרומן סוער וחדש עם כוכב קולנוע שמציע לה את כל מה שאי פעם היה חסר בחייה. בהיעדרה, נואה צריך לבלוע את גאוותו ואת הקנאה שלו ולדאוג למשפחתם. בדיוק כשדברים מתחילים להתייצב, מפגש מקרי עם מישהו מהעבר הרחוק מצית סדרה של אירועים שיטלטלו את חייהם.

סודות בין אחיות | The Quietude | La Quietud, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה. צעירה החיה בפריז, חוזרת לאחר שנים לארץ מולדתה ארגנטינה, שם היא נפגשת מחדש עם אחותה. האיחוד מצית בשתיים נוסטלגיה וגעגועים, אך גם מעורר מתחים נושנים. עם: ברניס בז'ו, מרטינה גוסמן. במאי: פבלו טרפרו. ארגנטינה, 2018.

הזמיר | (The Nightingale (2018, ערוץ Yes VOD

מתח. אוסטרליה, 1825. אסירה אירית, שהוגלתה לאי טסמניה, יוצאת למסע נקמה נגד האחראי למותם של בעלה ובנה. למסע המסוכן מצטרף יליד האי, המשמש לה מורה דרך. עם: אשלינג פראנצ'וסי. במאית: ג'ניפר קנט. 2018.

21:00 בטי | Betty, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים יום שבת, 02 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

22:00 האקר | Hacker, ערוץ Hot Cunema1

אלכס הוא מקצוען בכל הקשור במחשבים. הוא יוצר קשר עם אנשי הדארק-ווב מאחר והוא חייב להציל את משפחתו וגם לנקום בבנק שפיטר את אימו. העסקים פורחים, הכסף זורם עד שמשהו משתבש בגדול. במהרה מוצאים אלכס ושני שותפיו את עצמם נמלטים מהשלטונות ואנשי הדארק-ווב. אם השלטונות יעלו עליהם זה סופו של האירגון, אך אם אנשי הדארק-ווב יקדימו מדובר בחיים שלהם. שחקנים: קאלאן מקאוליפ, לוריין ניקולסון. במאי: אקאן סאטאייב. ארה"ב, 2015.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן