Skip to content

סובארו פורסטר 2020,המחיר החל מ 170 אלף שח

קבוצת סמל"ת יבואנית סובארו משיקה את FORESTER 2020, רמות גימור חדשות, הנעה כפולה עם מערכת X-MODE ומערכת בטיחות משודרגת כסטנדרט. וכן ביטוח קורונה ייחודי. הדגם החדש מוצע במחיר השקה החל מ- 170 אלף שח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדור החמישי של הסובארו FORESTER מגיע במגוון של 4 רמות גימור , מצוידות בשתי המערכות הייחודיות של סובארו כסטנדרט : מערכת הבטיחות האקטיבית הייחודית של סובארו- EYESIGHT ומערכת ה X-MODE, עם בורר רטורי לנסיעה בשטח, מציע שילוב ייחודי מסוגו בסגמנט: מנוע בוקסר עוצמתי 2.5 ליטר המפיק 182 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה AWD מתקדמת.

סובארו פורסטר 2020,המחיר החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
סובארו פורסטר 2020,המחיר החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

מערכת הבטיחות האקטיבית  EYESIGHT, כוללת שתי מצלמות הממוקמות מעל המראה המרכזית ברכב ומשמשות זוג עיניים נוספות, היוצרות תמונה צבעונית, תלת ממדית ויודעות לזהות בין השאר הולכי רגל ודו-גלגלי. בנוסף, המערכת מתריעה לפני התנגשות מלפנים ובעת הצורך בולמת באופן אוטונומי. המערכת המתקדמת כוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון "זחילה בפקקים". מערכת EYESIGHT החדשה בדגמי פורסטר 2020 כוללת לראשונה מערכת שמירה אקטיבית על מרכז נתיב הנסיעה כולל מערכת עקיבה ייחודית היודעת להעתיק את תוואי הדרך של הרכב המוביל לטובת מתן בטיחות אקטיבית מוגברת ותחושת נהיגה טבעית.

כמו כן, סמל"ת משיקה לראשונה בישראל ביטוח קורונה המעניק ללקוחות בטחון היה וחלילה מגפת הקורונה תחזור הכוללת: הקפאת תשלומים ל-3 חודשים, הארכת תקופת ההלוואה ב-24 חודשים וקניה חוזרת של הרכב אם הוכיח הקונה כי פוטר מעבודתו.

מחיר:

FORESTER Z       172,990 ש"ח (כעת במחיר השקה של 170 אלף שח)

FORESTER X      182,990 ש"ח

FORESTER XS     192,990 ש"ח

FORESTER SPORT     199,990 ש"ח

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן