Skip to content

צעיר חנק את בת זוגו למוות

צעירה נחנקה למוות בידי בן זוגה שהודה במעשה לאחר חקירתו. הוא גם פצע את אמו בדקירת סכין לאחר שבקשה להתקשר למשטרה. סנגורו: ישנן אינדיקציות לכך שלמרשי ישנן בעיות נפשית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה בת 22 נרצחה אמש (מוצאי שבת) בחניקה על ידי בן זוגה בן ה-21 שהודה בחשד בעת שנחקר לאחר מכן. אמו של החשוד בת ה-50 נמצאה בדירה כשהיא פצועה קל לאחר שנדקרה בידיו. החשוד שאינו מוכר למשטרה כבעל ברח מזירת הרצח אך נעצר בסמוך לו.

דיווח הראשון על אודות האירוע התקבל אתמול מעט אחרי השעה 20:00. צוותי מד"א שהגיעו למקום ברחוב אבטליון ברמת גן, נאלצו לקבוע את מותה של הצעירה – בת 21. בנוסף, האם בת 50, נמצאה בדירה לאחר שכאמור נדקרה ומצבה הוגדר קל. החשוד, שאינו מוכר למשטרה, ברח ונעצר בסמוך לזירה. למקום הגיעו גם צוותי זיהוי פלילי.

זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

 

זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)

מחקירה ראשונית עולה כי התקיפה אירע בבית אמו של החשוד, ברחוב אבטליון שברמת גןשם הוא גר, וכי האם נכנסה לדירה לאחר הרצח וביקשה להתקשר למשטרה לאחר שסיפר לה על מעשיו. בתגובה, כך העידה האם במשטרה, הוא השתולל, חנק ודקר אותה בסכין מטבח. הוא נעצר סמוך לזירה, והיא פונתה לבית החולים במצב קל. סגן-ניצב רונן שמרי, קצין אגף חקירות ומודיעין של מרחב דן במשטרה, אמר כי "כל כיווני החקירה נבדקים. גבינו עדויות ואנחנו יודעים ככל הנראה מה קדם לרצח". הוא הוסיף כי לפי שעה, במשטרה לא מתייחסים לשאלת המניע.
סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד אלעד רט, אמר כי ישנן אינדיקציות לכך שלמרשו ישנן בעיות נפשית וציין כי ייתכן שהמעשה בוצע בשל מצבו הנפשי.
פראמדיק מד"א, גיא ארזי, סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו צעירה מחוסרת הכרה ללא סימני חיים. לאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הפצועה השנייה, אישה כבת 50, התהלכה בדירה כשהיא בהכרה מלאה. היא טופלה במקום ופונתה לבית חולים כשמצבה קל".


קצין אגף חקירות מודיעין ממרחב דן – סנ"צ רונן שמרי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן