Skip to content

איים על חייה וחיי אחיה של חברתו לשעבר: "בסך הכול כדור אחד"

תושב דיר חנא בצפון נעצר לאחר שאיים על חברתו לשעבר ואמה כי אם היא לא תחזור אליו ישרוף את ביתם ויהרוג את אחיה. אתמול הוגש נגדו כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 26 תושב דיר חנא בצפון, נעצר אתמול (ראשון) לאחר שאיים לפגוע בחייה של צעירה מיישובו שסירבה להינשא לו וביקשה לנתק את קשריה אתו. לאחר מעצרו הגישה המשטרה כנגדו כתב אישום ובקשה להאריך את מעצרו עד תום הליכים.

לפני כשבועיים התקבלה תלונה במשטרת ישראל לפיה צעיר בן 26  מדיר חנא מאיים על צעירה בת 20 , שהייתה חברתו וביקשה לסיים את הקשר ביניהם. עם קבלת התלונה, פתחו חוקרי משטרת ישראל בחקירה ופעלו לאיסוף ממצאים ולגביית עדויות. מהחקירה עלה, כי שני הצעירים ניהלו מערכת יחסים זוגית מספר חודשים עד אשר הצעירה ביקשה לסיים את הקשר ביניהם.

מספר שבועות לאחר בקשתה לסיים את הקשר, החל הצעיר המאוכזב לשלוח לה הודעות מאיימות, כאשר בין היתר רשם בהן: "מי שינסה להתקרב אלייך, אני אשרוף אותו, את שלי"; " תעני…אני בא…תעני…אני אשרוף אותך…תעני"; "תעני, עדיף לך לענות. אם לא תעני אני בא לבית שלכם, אני אהרוס הכל והסוף של אחיך יהיה כזה שיכאב לך".

צילומי אילוסטרציה: גוגל מפות, urbagan צילום- 123RF

בהמשך אותו יום בו אוימה נסעה הצעירה ברכבה והבחינה בנאשם עוקב אחריה עם רכבו. בנסיבות אלו החליטה לנסוע לבית אחותו, כדי לשוחח עמה בנושא. משהגיעה לבית אחותו, הגיע גם הצעיר בעקבותיה ובין השניים התפתח ויכוח קולני שבמהלכו הוא דרש ממנה למסור לידיו את הטלפון הנייד שלה על מנת שיוכל לבדוק אם היא נמצאת בקשר עם גברים אחרים. משסירבה הוא אחז בחוזקה בשתי ידיה, נטל בכח את הטלפון והפילה לרצפה.
הצעירה המשיכה לדרוש שיפסיק עימה את הקשר ודרשה שיחזיר לה את הטלפון ובתגובה לכך הוא תקף אותה שוב, לפת אותה בחוזקה, אחז במעילה ורק בשל התערבות אחותו שיחרר אותה. בהמשך לכך הוא אמר כי יחזיר לה את הטלפון רק אם היא תסכים להמשיך את הקשר עימו.  הצעירה פנתה לעזוב את המקום ללא הטלפון והצעיר המשיך לאיים ואמר לה שיהרוג אותה אם היא תעזוב אותו ואם תהיה בקשר עם מישהו אחר. היא חזרה לביתה בוכייה וסיפרה לאחיה על מה שקרה וזה התקשר לנאשם במטרה ודרש ממנו את הטלפון של אחותו. בתגובה איים הנאשם עליו ואמר לו: "אני אהרוג אותך, בסך הכל כדור אחד".

הוא לא הסתפק בכך ובהמשך אותו יום התקשר לטלפון הקווי של  בבית הצעירה ואיים על אימה: "אני אהרוג את בתך, אם אני לא אתחתן אתה, ואת תפסידי את הבנים שלך".
בעקבות כל האירועים  האלו פנתה הצעירה לבית המשפט השלום בקריות ושם הוצא כנגד הצעיר צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד הצעירה, האוסר עליו ליצור קשר עם הצעירה, אך הוא לא ציית לצו והמשיך לאיים עליה ברציחתה וברציחת אחיה. בעקבות כך עצרה המשטרה את הצעיר הוא נחקר ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.  בתום חקירה מהירה של חוקרי משטרת ישראל חומר החקירה הועבר לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, אשר גיבשה תשתית ראייתית כנגד הנאשם ואתמול כאמור הגישה נגדו בבית משפט השלום בעכו, כתב אישום בגין עבירות של  איומים , הפרת צו ושיבוש מהלכי משפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן