Skip to content

נתניהו מבקש שלא להגיע הקראת כתב האישום נגדו

ראש הממשלה יטען כי הוא מבקש לחסוך למדינה הוצאות מיותרות. ח"כ (אלוף מיל') יאיר גולן: מי שהקים את הממשלה המנופחת והבזבזנית בתולדות המדינה, פיתח דאגה פתאומית למצב קופת המדינה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד לבקש היום (שני) מבית המשפט המחוזי בירושלים שלא להתייצב לפתיחת משפטו שיפתח ביום ראשון הקרוב. כך פורסם היום בכלי התקשורת. נתניהו צפוי לנמק את בקשתו בכך שמדובר בדיון טכני בלבד, כך שההגעה אליו איננה מצדיקה את סידורי האבטחה שידרשו בבית המשפט ואת עלותם הגבוהה לקופת המדינה. הבקשה אמורה להיות מוגשת בשעות אלו לבית המשפט.

הדיון, שבו יוקרא כתב האישום נגד נתניהו, ייערך ביום ראשון הקרוב בבית המשפט המחוזי שבעיר, תחת הגבלות משרד הבריאות והדיון יועבר במעגל סגור לשני אולמות נוספים, אך לא מעבר לכך. בית המשפט דחה בקשות כלי תקשורת לשידור עשיר של הדיון.  שופטי בית המשפט יבקשו ככל הנראה לקבוע 3 ימי דיונים בשבוע על מנת  ליעל אותם.

צילום פול אלכס קולומויסקי

משפט נתניהו היה אמור להיפתח כבר ב-17 במארס, האחרון, אך יומיים לפני כן הודיעו השופטים כי הוא יידחה בחודשיים בעקבות הכרזתו באישון לילה של שר המשפטים אז, אמיר אוחנה, על מעבר למתכונת חירום בבתי המשפט בשל התפשטות נגיף הקורונה. בתחילת החודש הודיעה הנהלת בתי המשפט כי תרחיב את פעילותה מחדש, לרבות דיון בתיקי נאשמים שאינם עצורים – ובכך אישרה כי משפט נתניהו יוכל להיפתח כמתוכנן ב-24 במאי.
ח״כ יאיר גולן (מרץ) הגיב לבקשת נתניהו ואמר: "איני מאמין שמי שגרר את ישראל לשתי מערכות בחירות מיותרות, הקים את הממשלה המנופחת והבזבזנית בתולדות המדינה, וככל הנראה נגוע בשחיתות, פיתח דאגה פתאומית למצב קופת המדינה. ועדיין, בין שיתייצב ובין שלא, אני סומך על בית המשפט המחוזי בירושלים שיעשה משפט צדק."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן