Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 21 במאי, 2020

ביטחון שדה: ברזיל ופרו 6, סטודנטים בתעשיית המין, אהבה, עיוורת, ההונאה הגדולה, בחשיכה 2, החברה הנשואה, מסביב לעולם ב-80 יום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ביטחון שדה: ברזיל ופרו 6 | Airport Security: Brazil & Peru 6, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

בנמלי התעופה העמוסים של לימה וסאו פאולו המשטרה נלחמת בהגירה בלתי חוקית ובהברחת קוקאין. תאים נסתרים, כמוסות שנבלעו, מסמכים מזויפים. הסוכנים עובדים ללא הפסקה בהגנה על הגבולות ובעצירת הפשע.

22:00 סטודנטים בתעשיית המין | Student Sex Workers, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

ג'סמין היא סטודנטית לפרמדיקה שחוששת שתסולק מהלימודים בגלל עבודתה כרקדנית-אירוטית וכמפעילת Web-Cam. אלה סולקה מהאוניברסיטה אחרי שעמיתיה גילו שהיא כוכבת פורנו ואקון, סטודנט לחינוך גופני, עובד במקביל ללימודיו כחשפן. הדוקו בן שני החלקים, בוחן את התופעה ההולכת וגוברת של סטודנטים באוניברסיטאות בבריטניה שנאלצים לעבוד בתעשיית הסקס כדי לשלם עבור השכלתם ומנסים לפרוע את חובותיהם הסטודנטיאליים על ידי התפשטות, עבודת ליווי וצילומי פורנוגרפיה. שני פרקים בני 60 דקות, בריטניה, 2019.

22:00 משפט האש | Trial By Fire, ערוץ Yes4 + ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 17 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

אהבה עיוורת | No Filter | Chamboultout, ערוץ Yes VOD

קומדיה מרגשת. לאחר שבעלה מתעוור בתאונת דרכים, מחליטה אישה לכתוב ספר אודות המקרה. העניינים מסתבכים כשהחברים של הזוג מזהים עצמם בספר, ולא כל כך אוהבים את שנכתב עליהם… עם: אלכסנדרה לאמי. במאי: אריק לאבן. צרפת, 2019.

ההונאה הגדולה | The Hummingbird Project, ערוץ Yes VOD

דרמת מתח. שני בני דודים בעלי מח מבריק המתעסקים במסחר מנסים לחתור תחת הבוסית הקשוחה שלהם, ומתכננים מזימה שתשלשל לכיסם מאות מיליוני דולרים. עם: ג'סי אייזנברג, אלכסנדר סקארסגארד, סלמה הייק. במאי: קים נגוין. 2018.

22:00 בחשיכה 2 | In the Dark 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

מרפי היא אישה קשת יום, שתיינית ומנוכרת בת עשרים ומשהו עם משיכה לסיגריות וסקס מזדמן. היא גם עיוורת. מרפי גרה עם חברתה הטובה והתומכת ג'ס ולאחרונה גם עם כלב הנחיה שלה פרעצל, שעל נוכחותו היא מתרעמת. בעונה החדשה מרפי ממשיכה להשתכר, לצרוך סמים ולהסתבך על ניה סוחרת הסמים שכעת שולטת בחייה עד שתחזיר את חובה. ובאמצע כל זה, מקס הפושע הנמלט חוזר במפתיע ולא ברור אם חזרתו תיטיב עם מרפי או רק תהרוס.

מסביב לעולם ב-80 יום | Around the World in 80 Days, נטפליקס | Netflix

קומדיה משפחתית. הממציא התמהוני פיליאס פוג מתערב עם שר המדע שהוא יכול להקיף את העולם ב-80 יום – ויוצא להרפתקה אגדית. שחקנים: ג'קי צ'אן, סטיב קוגן, ססיל דה פראנס. במאי: פרנק קוראצ'י. 120 דקות, ארה"ב, 2004.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן