Skip to content

MINI GP הגיע לישראל, המחיר החל מ 399 אלף ש"ח ויש רק 4 יחידות

דלק מוטורס הודיעה היום על הגעתה של מכונית העל MINI GP לישראל, מתוך מהדורה מוגבלת של 3,000 מכוניות בלבד מסדרה זו בעולם, 4 הגיעו לארץ ויוצעו במחיר של החל מ 399 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

MINI  GP החדשה עם המנוע החזק ביותר שהותקן ברכב ממותג מיני (מסדרה 1 החדשה M135), מנוע שני ליטר טורבו-בנזין 306 כ"ס בין 5,000 ל-6,250 סל"ד ומומנט מרשים לא פחות של 45.8 קג"מ בין 1,750 ל-4,500 סל"ד.

mini gp חדשה ,המחיר 399 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
mini gp חדשה ,המחיר החל מ 399 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

עם מערכות שימון וקירור מנוע ייחודיות לקבלת ביצועיים מרביים, מע' פליטה ייחודית בעלת צליל עוצמתי, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, מתלים מותאמים ושלדה מוקשחת, ספויילר אחורי במבנה כפול, כנפיים קדמיות ואחוריות בסיבי פחמן, מצב נהיגה "GP" – לנהיגה קיצונית וחישוקי 18" מחושלים קלי משקל.

מיני מציעה את-GP עם דיפרנציאל ננעל מכנית, מתלים ספורטיביים כאמור הכוללים הנמכה של 10 מ"מ ביחס ל  JCW רגילה, בלמים ספורטיביים בקוטר 360 מ"מ ועם ארבע בוכנות מלפנים ועם הבטחה ליכולת דינמית משובחת. מדובר בגרסה של שני מושבים בלבד.

כל רוכש MINI GP יקבל "תעודת יוחסין" מקומית מיוחדת ומאושרת ע"י היצרן כהוכחה להיותה חלק ממהדורה מוגבלת.

זה לא דגם משפחתי (צילום באדיבות היצרן)
זה לא דגם משפחתי (צילום באדיבות היצרן)

לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ו-MINI בדלק מוטורס: "אנו נרגשים לבשר על הגעתן של ה-MINI GP לישראל. מדובר בגרסת-על של המותג האייקוני, שמפגיש עיצוב ייחודי עם יחידת כוח קיצונית שמייצרת חוויית נהיגה באמת יוצאת דופן."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן