Skip to content

בצריכה מתמדת: חוגגים את שבועות

מתוקה: עוגות לחג הרשת הוותיקה השיקה ליין מגוון של עוגות לחג, המבוססות על העוגות הידועות שלה. המבחר כולל, בין השאר, עוגת גבינה ושוקולד, כלומר עוגת גבינה קרה על בסיס שוקולד בראוני בציפוי גנאש שוקולד; סטריפ גבינה ומרמלדת לימון, כלומר עוגה המשלבת בסיס בצק חמאה פריך עם מוס לימון, מוס גבינה וטופינג של מרמלדת לימון; קראנץ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתוקה: עוגות לחג

הרשת הוותיקה השיקה ליין מגוון של עוגות לחג, המבוססות על העוגות הידועות שלה. המבחר כולל, בין השאר, עוגת גבינה ושוקולד, כלומר עוגת גבינה קרה על בסיס שוקולד בראוני בציפוי גנאש שוקולד; סטריפ גבינה ומרמלדת לימון, כלומר עוגה המשלבת בסיס בצק חמאה פריך עם מוס לימון, מוס גבינה וטופינג של מרמלדת לימון; קראנץ שמרים גבינה-וניל; סטריפ גבינה אפויה עם שמנת חמוצה ווניל; וסברינות אישיות עם קצפת וניל ודובדבן אמרנה. עוגות השוקולד והלימון היו מדויקות וטובות – בשתיהן יש משחק מהנה של מרקמים שמורגש בכל ביס, ושילוב טעמים נכון כך שהשוקולד והלימון משדרגים את העוגה ולא מאפילים עליה.

18-149 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, וב-1-700-723-723.

צילום: שי ניבורג

 

ברילה: פסטה אמיליאנה

המותג האיטלקי השיק סדרה חדשה של פסטה ביצים. כלומר פסטה שיש בה גם קמח וגם ביצים. הסדרה כוללת אמיליאנה פלייה א-פינו – פסטה ארוכה עם תוספת תרד; אמיליאנה לזניה תרד – דפי לזניה עם תוספת תרד; ואמיליאנה טליאטלה – פסטה שטוחה ורחבה. לא תמצאו כאן, כפי שאפשר להבין, את הספגטי המוכר והידוע, כך שסדרה זו של מוצרים מיועדת למי שרוצה לגוון את הארוחה וליצור מנות שונות מהרגיל. כיאה לחברה, כל המוצרים עומדים בציפיות הבסיסיות, כלומר הם משמשים בהצלחה בסיס למנת פסטה בכל הקשור לספיגה של הרוטב, או ללזניה, כך שהדפים יציבים גם אחרי האפייה.

עד 17.9 שקלים ל-250/500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אסף לוי

 

 

מחלבת גד: מוצרים חדשים

לקראת החג השיקה המחלבה מספר מוצרים חדשים, ובהם קרם פטיסייר מוכן לשימוש עם שקית זילוף. המוצר נותן מענה למי שרוצה להכין במהירות קינוח בבית – רק מוסיפים, בקלות יחסית, את קרם לשקית, וזולפים אותו במדויק למקומו. והקרם לא רק נוח אלא גם טעים (אם כי פחות מזה שאנו מכינים בבית). במקביל השיקה החברה תערוכת קוואטרו פורמאג'י, כלומר תערובת של 4 גבינות; גבינת פקורינו פרוסה; גאודה עיזים ובולגרית 24%. הפקורינו והגאודה צעירות ופשוטות יחסית למה שאנו מכירים בתחום. הבולגרית ותערובת ארבע הגבינות, לעומת זאת, התחבבו עלינו מאוד.

עד 29.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מחלבת גד

 

 

שופרסל: גבינות רכות

ההשקה החדשה של הרשת, כחלק מהמותג הפרטי שלה, הוא ליין של גבינו תשמנת רכות. היצרן הוא מחלבת משק יעקבס, עובדה שמעוררת ציפיות רבות. הגבינות עשויות חלב בקר והמבחר כולל לאבנה, גבינת שמנת, גבינת שמנת עם שום ושמיר וגבינת שמנת עם זיתים. הציפיות, לשמחתנו, התממשו: גבינת השמנת עשירה וטעימה יותר מהגבינות הוותיקות והמתחרות, והתוספות המובטחות נוכחות בנדיבות. כדאי לדעת כי בנוסף השיקה הרשת, כחלק משיתוף הפעולה, גם כדור מוצרלה וכדורי בייבי מוצרלה.

8.9-9.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: שופרסל

 

כדאי לדעת

 

מיה תעשיות מזון מציעה לקראת החג (ובכלל) סדרה רחבה של מוצרים המיועדים לאופים הביתיים. בין החידושים תמצאו אגוזי מלך טחונים, שקדים טחונים, שקדים מולבנים פרוסים, שבבי שקדים מולבנים ושמרים יבשים. אלו מצטרפים ללא פחות מ-70 מוצרים שונים. עד 24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מיה תעשיות מזון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן