Skip to content

חדש בטלוויזיה, יום ראשון, 31 במאי, 2020

זה הדוד שלי, חווה קטנה גדולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 זה הדוד שלי | Mon Oncle, ערוץ Yes3

סרטו המצליח ביותר של ז'אק טאטי, זוכה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. טאטי מגלם את מר הולו הגמלוני, בעל המקטרת ומעיל הגשם הנצחיים, שמבקר בביתה המודרני של אחותו ומסתבך עם שלל ההמצאות והשכלולים בהם הוא נתקל. צרפת, 1958.

22:00 חווה קטנה גדולה | The Biggest Little Farm, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור מעורר השראה על הקמתה של חווה יוצאת דופן. ג'ון ומולי, יוצר קולנוע ושפית שגם כותבת על אוכל, חיו בעיר הגדולה וחלמו על חיי כפר שלווים. אבל זה היה מין חלום שלא באמת אמור להתגשם, עד שאימצו כלב. טוד, הכלב, לא הפסיק לנבוח והשכנים העצבניים הגיבו בצו פינוי. בלית ברירה, השלושה עזבו את לוס אנג'לס, רכשו שטח אדמה והקימו חווה. אלא שהדרך מכאן ועד לאידיליה שצפו בדמיונם הייתה פתלתלה וחייבה כושר המצאה נדיר, התמדה ואהבה עצומה לטבע. בסדרה של צילומים מרהיבים העוקבים אחר ההשתנות ההדרגתית של השטח המוזנח והצחיח למין גן עדן, הסרט עוקב אחרי הקמתה של החווה יוצאת הדופן, שגדלים בה מאות סוגים של צמחים ובעלי חיים בהרמוניה נדירה ומלאת קסם. בימוי: ג'ון צ'סטר. 91 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן