Skip to content

שתי עובדות מעון ראש הממשלה נחקרות בחשד לעדות שקר

שתי העובדות הגישו תצהירים לפיהם מעולם לא נדרשו ללבוש קוד לבוש וכי נתניהו לא גערה או צעקה עליהם. פרקליטה של נתניהו: "תופרים עוד תיק נגד רעיית ראש הממשלה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חקירה חדשה נגד שתי עובדות מעון ראש הממשלה שהעידו בהליך משפטי לטובת שרה נתניהו נחשפה היום (ראשון): בעקבות חקירה זו פרקליטות המדינה הגישה לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים בקשה להקפיא ל-30 יום את ההליכים בתביעה של עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן נגד שרה נתניהו. שתי העובדות, עובדות המעון, נחקרות בחשד שהגישו תצהיר שקר לטובת אשת ראש הממשלה.

במשטרה ציינו כי החקירה של שתי העובדות נערכת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. "עניינה של החקירה – חשדות שנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו על ידי שתי עובדות במעון ראש הממשלה במסגרת תביעה אזרחית". במשטרה הוסיפו כי "החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה". "מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות", לשון המשטרה.

ארכיון מגפון

עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של נתניהו הגיב לתקשורת ומסר: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה".

"רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין. מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה".

עו"ד איתמר בן גביר המייצג אחת מהעובדות מסר: "העובדת נחקרה משעה 12 ועומדת מאחורי תצהירה.  בדבריה לחוקרים אמרה בין היתר כי הם מחפשים את נתניהו ולכן מבקשים להשתמש בה כפיון. אני בעולם המשפט שלושים שנה ומעולם לא ראיתי את המשטרה חוקרת בגין עדות שקר. להב 433 באובססיה נגד ראש הממשלה ועובדי המעון משלמים את המחיר".

שירה רבן, העובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, תובעת מהמדינה כרבע מיליון שקלים לאחר שעבדה במעון ראש הממשלה כחודש וטענה כי אשת ראש הממשלה התייחסה אליה "כאל שפחה". התביעה הוגשה נגד שישה גורמים שהיו מעורבים בהעסקת התובעת: שרה נתניהו, חברת "מוריה שירותי ניקיון אחזקה ושמירה", מדינת ישראל, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים רבקה פאלוך, ראש סגל משרד ראש הממשלה יואב הורוביץ, ואב הבית במעון ראש הממשלה אפי אזולאי.

רבן סיימה לתת את עדותה לפני כשנה, אז הגישה את תצהירה לבית המשפט. "לא קל עבורי לתבוע את הגב' נתניהו או מי ממשרד ראש הממשלה וזאת בשל אמונתי ודתי והמגבלות המוטלות עלי כחלק מהעדה החרדית בירושלים", כתבה אז רבן. בתצהיר מפורט עימות פיזי בין השתיים, אשר לדברי רבן גרם להפסקת עבודתה.

לפני כחצי שנה העידה שרה נתניהו בפרשה בבית הדין לעבודה בירושלים ותקפה: "הכי קל כשלא עובדים זה לתבוע את שרה נתניהו, שירה רבן הגיעה בתור איזו שתולה בבית – אין לי ספק בכלל. כל מה שרבן אומרת זה שקר ממה ששמעתי בתקשורת. קל להלביש עליי. התקשורת עושה בכל מאודה לתבוע אותי, ואותם עובדים סוחטים את המדינה. לפני שבעלי היה ראש הממשלה הכל היה טוב ויפה". אחרי הדיון אמרה נתניהו: "הפכתי לתכנית ריאליטי – איך אפשר לחבוט בי".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן