Skip to content

אלופת ישראל לשעבר באתלטיקה, בן זוגה ואחרים נעצרו בחשד לסחר בנשים

לפי החשד, האשה סחרה בנשים ש"יובאו" מחו"ל והעבידה אותן בדירות בגוש דן במסווה של שירותי עיסוי. שבעה חשודים נוספים נעצרו, בהם בן זוגה לשעבר. המשטרה העבירה למקלט חמש קורבנות, שארבע מהן אינן אזרחיות ישראל. פרקליטתה: היא עסקה רק בעיסויים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל אישרה היום (שני) לפרסום  כי עצרה אתמול שמונה אנשים בחשד שהפעילו רשת לסחר בנשים בגוש דן, בהם אלופת ישראל לשעבר בענפי אתלטיקה החשודה בניהול הרשת. לפי החשד, המעורבים הביאו מחו"ל נשים על מנת שיעבדו בזנות במסווה של שירותי עיסוי. הם חשודים בעבירות של גרימת אדם לעזוב את ארצו לצורך עיסוק בזנות, סרסרות לזנות והלבנת הון בהיקף של מליוני שקלים. השמונה הובאו היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. בית המשפט אישר להאריך את מעצר

צילום: משטרת ישראל

המשטרה איתרה חמש קורבנות שעבדו בדירות שהפעילה הרשת בגבעתיים, רמת גן, פתח תקוה ורעננה. הנשים, שארבע מהן אינן אזרחיות ישראל, הועברו למקלט בליווי שירותי הרווחה.
לפי החשד, בראש הרשת עומדת הספורטאית, בת 50 מרמת גן, שהיתה בעבר אלופת ישראל וייצגה את המדינה בשלוש אליפויות עולם. היא חשודה שהובילה את גיוס הנשים ביחד עם בן זוגה לשעבר תושב רמת גן בן 51, ניהלה את עובדי הרשת והדריכה את הנשים. עצור נוסף הוא מכר של השניים, שחשוד שהלבין את הכסף עבורם באמצעות חנות הירקות שלו. העצורים הנוספים הם נהגים ופקידות.

צילום: משטרת ישראל

לפי המשטרה, החשודים גייסו את הנשים באמצעות פרסום מודעות באתרים ברוסית בארץ ובחו"ל, שבהן נכתב: "דרושות מעסות, שכר גבוה". לאחר מכן, לפי החקירה, הם פרסמו בארץ באתרי סקס ועיסוי את שירותי הזנות במסווה של עיסויים. כחלק מהחקירה, ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים, כולל  עבירות על צווי חטק הבריאות בתקופת הקורונה.

סנגוריתה של החשודה, עו"ד אורית חיון, מסרה לתקשורת כי "בשיחה ראשונית איתה היא הכחישה כל קשר וטענה כי היא עוסקת בעיסויים".

מנהלת שותפה במטה למאבק בסחר בנשים ובזנות, עו"ד איילת דיין, מסרה לתקשורת בתגובה למעצר: "על המדינה להכיר בכל הנשים שנסחרו ונוצלו לזנות כקורבנות סחר בבני אדם ולוודא כי הן מקבלות את כל הזכויות המגיעות להן."

1 Comment

  1. ש.ו.
    16 ביוני 2020 @ 13:28

    למה שמה לא פורסם עד כה, למרות שלמיטב זכרוני בית המשפט התיר לפרסם ביום ששי 5/6/2020 ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן