Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 04 ביוני, 2020

קילרמן, עונת החתונות, נטלי ווד: מה שנשאר מאחור, השליח, אגאתה כריסטי: סיפור בלשי, מדירה לטירה 7, מואנה, הצרפתי, מלון מריגולד האקזוטי, מלון מריגולד האקזוטי השני, באקי 3, שומעת?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קילרמן | Killerman, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן פשע. שני עבריינים זוטרים מחליטים לבצע עסקת סמים, אך זו משתבשת. העניינים מסתבכים אפילו יותר לאחר תאונת דרכים הרת גורל שמבצעים השניים במהלך מנוסתם… עם: ליאם המסוורת', אמורי כהן. בימוי: מאליק באדר. ארה"ב, 2019.

21:30 עונת החתונות | Plus One, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 03 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD

22:00 נטלי ווד: מה שנשאר מאחור | Natalie Wood: What Remains Behind, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 06 במאי, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 השליח | The Bag Man, ערוץ Hot Cinema1

דראנגה, מאפיונר אגדי ואכזר, מזמן את ג'ק, מתנקש חסר מזל ודכאוני, לפגישה במוטל מבודד בלילה. יחד עם עוד מספר טיפוסים חשודים מוצא עצמו ג'ק ממתין לבואו של דראנגה. עימותים אלימים ומפגש מקרי עם רבקה היפהפייה, הופכים את הלילה של ג'ק לגורלי ביותר בחייו. שחקנים: רוברט דה נירו, ג'ון קיוזאק. במאי: דיוויד גרוביץ'. ארה"ב, 2015.

22:00 אגאתה כריסטי: סיפור בלשי | Inside the Mind of Agatha Christie, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה של סופרת ספרי המתח המצליחה ביותר ב-400 השנים האחרונות. את ספרה הראשון 'הרצח המסתורי בסטיילס' כתבה אגאתה כריסטי ב-1920. עד מותה בינואר, 1976, פרסמה 78 רומנים בלשיים ורומן ריגול אחד שתורגמו ל-44 שפות ונמכרו ב-2 מיליארד עותקים (על כך זכתה בשיא גינס במכירות לסופר). כמו כן, כתבה כריסטי 19 מחזות וסיפורים קצרים רבים. הסרט יוצא למסע בעקבות סיפור חייה של הסופרת וחוקר את הנפש הפנימית שלה בעזרת דמויות בולטות מעולם התרבות והספרות ומעריצים אדוקים. בימוי: מאט קונטינגהאם. 50 דקות, בריטניה, 2020.

22:50 מדירה לטירה 7 | 7 Escape to The Chateau, ערוץ החיים הטובים

דיק סטרוברידג' ו-איינג'ל סטרוברידג' ממשיכים בפרויקט שיקום הטירה הצרפתית. במהלך העונה הנוכחית יארח הזוג נהגי סיטרואן שיצאו למרוץ צדקה סביב צרפת; ישפצו את האגף בו מתגוררים הוריה של איינג'ל, ג'ני וסטיב; יהפכו את ספינת הנהר הענקית שלהם לבית הארחה יוקרתי; ולבסוף, ייערכו לקראת חג מולד חגיגי במיוחד.

מואנה | Moana, סלקום TV

הסרט מבית אולפני דיסני היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. סיפורה של מואנה, בתו הצעירה של הצ'יף, שיוצאת למסע הרפתקאות נועז באוקיינוס, כדי להציל את האי בו היא מתגוררת שהטבע בו מתחיל להרס. במהלך מסעה, היא פוגשת את האל מאווי ויחדיו הם חוצים את האוקיינוס הפתוח, במסע אשר יפגיש אותם עם יצורים עצומים והתמודדות אל מול הבלתי אפשרי. דיבוב לאנגלית: אאולי'אי קרוואלהו, דוויין ג'ונסון. ארה"ב, 2016.

הצרפתי | The Connection | La French, סלקום TV

מותחן אקשן, המבוסס על סיפור אמיתי. בשנות ה-70 נבחר שופט נוער לשעבר לחקור ולעצור את הפשע המאורגן המשתולל בצרפת. במהרה הוא נאלץ להתמודד מול רשת מסואבת של שחיתות, אותה מוביל מאפיונר מתוחכם ורב עוצמה. שחקנים: ז'אן דוז'רדן, ז'יל ללוש, סלין סאלט. במאי: סדריק חימנז. צרפת, 2014.

מלון מריגולד האקזוטי | The Best Exotic Marigold Hotel, סלקום TV

דרמה קומית. קבוצה של גמלאים בריטים שמחליטים לעבור להודו ולהפוך את הפרישה שלהם לפחות יקרה ויותר אקזוטית. הם מוקסמים מהפרסומים על מלון 'מריגולד' החדש, ותשוקתם לחיים של פנאי ומנוחה גורמת להם לעבור להתגורר בו. אבל כשהם נוחתים הם מבינים שהמלון פחות מפנק ומפואר ממה שהם דמיינו, ודרך חוויות משותפות הם מגלים שהחיים ממשיכים ושהאהבה יכולה לבעור, אם רק יניחו את העבר מאחור. שחקנים: ג'ודי דנץ', ביל ניי, מגי סמית'. במאי: ג'ון מאדן. 118 דקות, בריטניה, 2011.

מלון מריגולד האקזוטי השני | The Second Best Exotic Marigold Hotel, סלקום TV

לאחר שהחליטו לבלות את ערוב ימיהם בקסם המזרח, מנסים קבוצת דיירי המלון לאוכלוסיה מבוגרת, מריגולד האקזוטי, להמשיך לחיות ולאהוב על אף הגיל המתקדם, כאשר דיירים חדשים מגיעים ומטלטלים לטוב ולרע את שגרת חייהם. בינתיים, מנהל המלון, סוני הצעיר והנמרץ, כבר חושב על העתיד ורוצה להפוך את המוסד לרשת מלונות עולמית. לשם כך הוא נעזר במיוריאל החריפה, שהפכה מעוד דיירת למנהלת העסקית של המלון. ברקע ימשיכו החברים להתאהב, לחגוג, ולהוכיח שהגיל הוא רק מספר. שחקנים: מגי סמית', ג'ודי דנץ', דייב פאטל, ריצ'רד גיר, ביל ניי. במאי: ג'ון מאדן. בריטניה  /הודו, 2015.

באקי 3 | 3 Baki, נטפליקס | Netflix

עונה 3 לסדרת המאנגה. אומן הלחימה באקי הנמה משקיע את כל מרצו באימונים במטרה להתעלות על אביו, הלוחם האגדי. חמישה אסירים אלימים שנידונו למוות מגיעים לטוקיו כדי להילחם בו.

שומעת? | Can You Hear Me | M'entends Tu, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קנדית. שלוש חברות בשכונת מצוקה מתמודדות עם בני זוג כושלים ועם משפחות לא מתפקדות, ומנסות למצוא שמחה ותקווה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן