Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 08 ביוני, 2020

פליימוביל: הסרט, איבון אורג'י: ספיישל סטנד אפ, להרוס אותך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פליימוביל: הסרט | Playmobil: The Movie, סלקום TV

אנימציה הרפתקאות. כשמרלה מוצאת את אחיה הקטן צ’ארלי שהתגנב לתערוכה קסומה של פליימוביל, הם נשאבים יחד אל תוך המיצג המרכזי והופכים בן רגע לדמויות פליימוביל בעצמם! צ’ארלי הופך לויקינג פליימוביל עוצמתי וכשהוא נחטף על ידי פליימובילים אחרים מרלה יוצאת בעקבותיו. בדרך היא עוברת בין עולמות משחק שונים, מהמערב הפרוע, דרך הפיראטים ועד לרומא העתיקה. למסעה מצטרפים גיבורים בלתי נשכחים כמו דל שמנהל פוד-טראק, ורקס דאשר המרגל של הוד מעלתה, שעוזרים למרלה למצוא ולהציל את צ’ארלי בחוויה סוחפת של צחוק והרפתקאות. דיבוב אנגלית: דניאל רדקליף, אדם למברט, מייגן טריינור. במאי: כריס באק. 99 דקות, ארה"ב, 2018.

איבון אורג’י: ספיישל סטנד אפ | Yvonne Orji: Momma, I Made It, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 07 ביוני, 2020, בערוץ Hot VOD + סלקום TV

להרוס אותך | I May Destroy You, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

דרמה חדשה מבית HBO בכיכובה של הכוכבת הבריטית מיכאלה קול העוסקת בהסכמה מינית. בחורה צעירה בלונדון שחייה עוברים טלטלה קשה לאחר שהיא מבינה שבערב שתיה עם חברים, מישהו סימם את המשקה שלה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן