Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 09 ביוני, 2020

לחלום בגדול, עושים גלים: אמנות הסאונד הקולנועי, אקוורלה, מותו וחייו של ג'ון פ. דונובן, שחור על לבן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחלום בגדול | Blinded by the Light, סלקום TV

דרמה קומית בריטית על צעיר ממשפחה פקיסטנית בעיר לוטון באנגליה של שנות ה-80, המנסה להיות כוכב רוק בהשפעתו של הבוס, ברוס ספרינגסטין. שחקנים: ויוייק קאלרה, היילי אטוול, רוב בריידון. במאי: גורינדר צ'דהא. 114 דקות, בריטניה / ארצות הברית, 2019.

22:00 עושים גלים: אמנות הסאונד הקולנועי | Making Waves: The Art of Cinematic Sound, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מסע לאורך התפתחותה של מלאכת הסאונד הקולנועי, העוקב אחר כמה ממעצבי הפסקול המכוננים ביותר. מבקש להעניק את הכבוד הראוי לחלקו של הפסקול בעיצוב החוויה הקולנועית שלנו. הבמאית מידג' קוסטין כוללת קטעים מסרטים שהפכו לאבני דרך בתחום עיצוב הפסקול ומשלבת ראיונות עם שלל במאים ובמאיות בולטים. ארה"ב, 2019.

22:00 אקוורלה | Aquarela, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הם חמקמקים, משנים צורה במפתיע, לרגע רגועים ואחריו סוערים בעוצמה הרסנית. המים מככבים בסרטו של הבמאי הרוסי ויקטור קוסקובקי – ומסעו בעולם, בעקבות הצורה והכוח האדיר של המים, כופה על הצופים חוויה גופנית מתמשכת ומטלטלת. קוסקובסקי הוא קולנוען-משורר וכשהוא מצלם קרחונים בסיביר או בגרינלנד, סכרים שקרסו בקליפורניה, גשמי סופה בפלורידה או מפלי ענק בוונצואלה, המצלמה שלו מכריחה אותנו לעצור את הנשימה. היא מטילה אותנו בזוויות צילום נדירות ומרהיבות אל עומק המים, מציפה אותנו ברוגע על פני הים, מסחררת ומאיימת בתוך מטחי גשם עזים ומשליכה אותנו בזרימה גועשת אל מעבר למצוקים עד שנדמה שאנחנו בעולם זר, רב הוד וכמעט ריק מאדם. 89 דקות, בריטניה / גרמניה, 2018.

22:00 מותו וחייו של ג'ון פ. דונובן | Death and Life of John F. Donovan, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 02 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD

שחור על לבן | BlacKkKlansman, נטפליקס | Netflix

פשע קומי מבוסס על סיפור אמיתי. הבלש השחור הראשון במשטרת קולורדו ספרינגס חובר לשותף יהודי כדי לחדור לשורותיו של ארגון שדוגל בעליונות לבנה. שחקנים: ג'ון דיוויד וושינגטון, אדם דרייבר, טופר גרייס. במאי: ספייק לי. 136 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן