בצריכה מתמדת: צורכים בגאווה

מותג הבישום Jean Paul Gautier השיק גרסה חדשה של הבושם הידוע שלו לגברים, Le Male. הבושם החדש יוצא לשוק במהדורה מוגבלת לרגל אירועי הגאווה, ובהתאם הוא מעוטר בדגל הגאווה במקום בבגדי מלח. הניחוח מורכב ממנטה ולבנדר, פריחת התפוז וקינמון, עץ הארז, טונקה ווניל. 329 שקלים ל-125 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בסופר-פארם. צילום: יח"צ […]

בצריכה מתמדת: צורכים בגאווה

מותג הבישום Jean Paul Gautier השיק גרסה חדשה של הבושם הידוע שלו לגברים, Le Male. הבושם החדש יוצא לשוק במהדורה מוגבלת לרגל אירועי הגאווה, ובהתאם הוא מעוטר בדגל הגאווה במקום בבגדי מלח. הניחוח מורכב ממנטה ולבנדר, פריחת התפוז וקינמון, עץ הארז, טונקה ווניל. 329 שקלים ל-125 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בסופר-פארם. צילום: יח"צ […]

מותג הבישום Jean Paul Gautier השיק גרסה חדשה של הבושם הידוע שלו לגברים, Le Male. הבושם החדש יוצא לשוק במהדורה מוגבלת לרגל אירועי הגאווה, ובהתאם הוא מעוטר בדגל הגאווה במקום בבגדי מלח. הניחוח מורכב ממנטה ולבנדר, פריחת התפוז וקינמון, עץ הארז, טונקה ווניל.

329 שקלים ל-125 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

 

מותג הקרטיבים פאלטאס, המתמחה בקרטיבים טבעיים בעבודת יד, השיג קרטיבים טבעוניים בהשראת דגל הגאווה. אלה משלבים תות (אדום), מנגו (כתום), אננס (צהוב), מלון ירוק עם ספירולינה (ירוק), ליצ'י עם פרח אפונה כחול (כחול) ופירות יער (סגול).

10-12 שקלים ל-80 גרם. להשיג במתחם שרונה, ניצת הדובדבן ובכ-150 חנויות ברחבי הארץ.

צילום: נעמי זיסבלט

 

כמדי שנה משיקה וודקה אבסולוט את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מיוחדת של הוודקה שלה במיוחד לאירועי הגאווה. הבקבוק משווק גם במארז, הכולל שני בקבוקים ושתי כוסות מיוחדות.

64.9/89.9 שקלים ל-700 מ"ל/ליטר; 155 שקלים למארז. להשיג בחנויות אלכוהול ויין.

צילום: יח"צ חו"ל

 

מארז גרביים מיוחד של הפי סוקס הושק לקראת אירוע הגאווה, והן יוניסקס בעיצובן. 99.9 שקלים, להשיג בסטורי.

צילום: יח"צ חו"ל

 

חברת אופנת הספורט אדידס השיקה קולקציה מיוחדת של נעליים ובגדים ברוח הגאווה. זו כוללת, בין השאר, את הנעליים שבתמונה.

399.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ חו"ל

מגבת החוף החדשה של ללין עושה שימוש יצירתי יותר במילים Love is Love ובצבעי הגאווה. גודל המגבת הוא 30 על 120 ס"מ.

29.9 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: vip design

 

AXE, מותג הטיפוח לגברים, השיק את LOVE IS LOVE – ספריי גוף חדש בעיצוב גאה ובניחוח יוניסקס. המותג גם יתרום 10% ממכירות המוצר לטובת ארגון הנוער הגאה איגי.

19.9 שקלים. להשיג בסופר פארם.

צילום: יח"צ

 

מצת חדש הצטרף לליין המצתים של המותג ZIPPO, עם המילים Love is Love ודגל הגאווה.

169 שקלים. להשיג בחנויות מתנות ומטיילים וב-www.Zippo.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

 

פיצה פיל השיקה פיצה חדשה, שכל התוספות שיש עליה מנסות להתכתב עם צבעי דגל הגאווה, כחלק מפרויקט "פפסי מקס חוויה של טעמים": עגבניות שרי, בטטה, תירס, פלפל ירוק ובצל סגול.

58/132 שקלים. להשיג בפיצה פיל, תל אביב.

צילום: יח"צ

 

מורן גיל פתח את קונדיטוריית HOME BAKING הודות לקורונה, ולימי הגאווה הוא מציע עוגה צבעונית במיוחד, המורכבת משש עוגות שונות, כולל קראק פאי, טארט לימון ובזיליקום, טארט פיסטוק ודובדבני אמרנה, טארט פקאן ואוכמניות כחולות, טארט שוקולד ופטל שחור וגבינה שוקולד לבן ופטל.

290 שקלים.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מותג הבישום Jean Paul Gautier השיק גרסה חדשה של הבושם הידוע שלו לגברים, Le Male. הבושם החדש יוצא לשוק במהדורה מוגבלת לרגל אירועי הגאווה, ובהתאם הוא מעוטר בדגל הגאווה במקום בבגדי מלח. הניחוח מורכב ממנטה ולבנדר, פריחת התפוז וקינמון, עץ הארז, טונקה ווניל.

329 שקלים ל-125 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

 

מותג הקרטיבים פאלטאס, המתמחה בקרטיבים טבעיים בעבודת יד, השיג קרטיבים טבעוניים בהשראת דגל הגאווה. אלה משלבים תות (אדום), מנגו (כתום), אננס (צהוב), מלון ירוק עם ספירולינה (ירוק), ליצ'י עם פרח אפונה כחול (כחול) ופירות יער (סגול).

10-12 שקלים ל-80 גרם. להשיג במתחם שרונה, ניצת הדובדבן ובכ-150 חנויות ברחבי הארץ.

צילום: נעמי זיסבלט

 

כמדי שנה משיקה וודקה אבסולוט את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מיוחדת של הוודקה שלה במיוחד לאירועי הגאווה. הבקבוק משווק גם במארז, הכולל שני בקבוקים ושתי כוסות מיוחדות.

64.9/89.9 שקלים ל-700 מ"ל/ליטר; 155 שקלים למארז. להשיג בחנויות אלכוהול ויין.

צילום: יח"צ חו"ל

 

מארז גרביים מיוחד של הפי סוקס הושק לקראת אירוע הגאווה, והן יוניסקס בעיצובן. 99.9 שקלים, להשיג בסטורי.

צילום: יח"צ חו"ל

 

חברת אופנת הספורט אדידס השיקה קולקציה מיוחדת של נעליים ובגדים ברוח הגאווה. זו כוללת, בין השאר, את הנעליים שבתמונה.

399.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ חו"ל

מגבת החוף החדשה של ללין עושה שימוש יצירתי יותר במילים Love is Love ובצבעי הגאווה. גודל המגבת הוא 30 על 120 ס"מ.

29.9 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: vip design

 

AXE, מותג הטיפוח לגברים, השיק את LOVE IS LOVE – ספריי גוף חדש בעיצוב גאה ובניחוח יוניסקס. המותג גם יתרום 10% ממכירות המוצר לטובת ארגון הנוער הגאה איגי.

19.9 שקלים. להשיג בסופר פארם.

צילום: יח"צ

 

מצת חדש הצטרף לליין המצתים של המותג ZIPPO, עם המילים Love is Love ודגל הגאווה.

169 שקלים. להשיג בחנויות מתנות ומטיילים וב-www.Zippo.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

 

פיצה פיל השיקה פיצה חדשה, שכל התוספות שיש עליה מנסות להתכתב עם צבעי דגל הגאווה, כחלק מפרויקט "פפסי מקס חוויה של טעמים": עגבניות שרי, בטטה, תירס, פלפל ירוק ובצל סגול.

58/132 שקלים. להשיג בפיצה פיל, תל אביב.

צילום: יח"צ

 

מורן גיל פתח את קונדיטוריית HOME BAKING הודות לקורונה, ולימי הגאווה הוא מציע עוגה צבעונית במיוחד, המורכבת משש עוגות שונות, כולל קראק פאי, טארט לימון ובזיליקום, טארט פיסטוק ודובדבני אמרנה, טארט פקאן ואוכמניות כחולות, טארט שוקולד ופטל שחור וגבינה שוקולד לבן ופטל.

290 שקלים.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן