Skip to content

נתניהו ממשיך להתלונן – הפעם על אדם שאיחל לבנו להתייתם משני הוריו

בפעם שלישית תוך חודש מתלונן ראש הממשלה על איומים מרומזים לרציחתו ומאשים את השמאל הקיצוני. מיהו השמאל הקיצוני? נתניהו לא מפרש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש הבוקר (שני) תלונה במשטרת ישראל בגין הסתה לרצח נגדו ונגד רעייתו. זאת התלונה השלישית בחודש האחרון שהגיש ראש הממשלה בגין הסתה לאלימות נגדו ונגד משפחתו. לפי נתניהו, הוא התלונן על משתמש בשם Ami Shamir שכתב בפייסבוק: "מאחל ליאיר נתניהו להתייתם משני הוריו בהקדם". בעקבות התלונה הגיע שוב בדומה לשתי התלונות הקודמות, ראש חטיבת החקירות במשטרה, תנ"צ דוד בואני, למעון ראש הממשלה כדי לגבות את תלונתו של נתניהו.

מתלונן בפעם השלישית (צילום ארכיון פול)

בהודעה לתקשורת, טען נתניהו כי חלק מהקריאות לרצוח אותו ואת בני משפחתו "מזוהות באופן ברור עם השמאל הקיצוני", מבלי שפירש מיהו השמאל הקיצוני. "ראש הממשלה מצפה לתגובה נחושה של המשטרה והבאת האחראים לדין", נמסר בהודעה.

"הגשתי הבוקר תלונה נוספת במשטרה בגין הסתה לרצח נגדי ונגד משפחתי" צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, "בזמן האחרון חוצה ההסתה נגדנו קו אדום בהתרבות קריאות מפורשות לרצוח אותי ואת בני משפחתי, חלקן מזוהות באופן ברור עם השמאל הקיצוני. אני מצפה לתגובה נחושה של המשטרה והבאת האחראיים לדין".

צילום מחשבון הטוויטר של נתניהו

בשבוע שעבר הגיש נתניהו תלונה על איומים ברצח בגין טוקבק שפורסם לפני כ 8 חודשים, בנובמבר 2019.  בנוגע לתלונה זו כתב נתניהו בטוויטר כי כמה ימים קודם לכן הוא הגיש תלונה "על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי", והוסיף: "היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".
לפי צילום המסך שצירף נתניהו לציוץ בטוויטר, התלונה שהגיש ראש הממשלה עוסקת בטוקבק ישן שפורסם בנובמבר 2019,  בתגובה למאמר באתר "הארץ". לאחר הגשת התלונה של נתניהו, גולש התלונן על הטוקבק והוא הועבר לבדיקת עורך ומיד הוסר מהאתר.

נתניהו גם "שוכח" מן הסתם כי ב-4 במרץ 1994 צעדו בצומת רעננה הוא בראש מפגיני ימין. ארבעה מהם נשאו על כפיים ארון קבורה עם שמו של ראש הממשלה אז, יצחק רבין. קצת יותר משנה וחצי מאוחר יותר, רבין נרצח – והארון הפך לאחת הראיות המרכזיות בנראטיב ההסתה שהובילה לרצח.

צלומי מסך – ארכיון ערוץ 1
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן