Skip to content

רצח בני הזוג בארמון הנציב – זהו את האלמוני בצילום

במהלך חקירת הרצח של בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב, הצליחה המשטרה לאתר סרטוני אבטחה בהם נראה חשוד או עד לרצח. משטרת ישראל מבקשת מהציבור לזהותו. זיהיתם? - התקשרו 02-5391352 או למוקד 100 של המשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנה לאחר רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב, ולמשטרה אולי  קצה חוט בדרך לפענוח המקרה. כמה מעצרים בוצעו במהלך החקירה, בהם של מנקה הבניין, של כמה עבריינים המוכרים למשטרה ואף בנם של הנרצחים, ניתאי, ואשתו ברכה.  אלא שאלו העלו חרס.

בני הזוג כדורי ז"ל

כשבוע לפני שהתרחש הרצח הכפול, נדקרה בשכונת ארמון הנציב נערה בת 14, ונפצעה קל. עד ראייה למקרה תיאר אותו בפני המשטרה כגבר בשנות ה-30 לחייו, דובר ערבית בעל מבנה גוף מלא, שחבש כובע צמר ועטה כפפות לידיו. על סמך תיאורו הרכיבה המשטרה קלסתרון לחשוד בשתי התקיפות.

מי האלמוני שבצילום (צילום מסרטון המשטרה)

 

סרטון מצלמות אבטחה עם האלמוני

היום (שלישי) פונה משטרת ישראל ומבקשת את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם שהיה בסמוך לאירוע רצח שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים בתאריך 10.1.19. כחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. "אנו פונים לסיוע הציבור באיתור זהותו או כל פרט מזהה שיכול להוביל לאיתורו של האדם", נמסר מהמשטרה, "כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בסרטון מתבקש לדווח בהקדם למספר 02-5391352 או למוקד 100 של המשטרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן