Skip to content

איים לדקור מפגיני מחאה כנגד ראש הממשלה ונעצר

צעיר שזעם על מפגיני מחאת היחידים בסמוך למעון ראה"מ, איים באמצעות חפץ חד לדקור מפגיני מחאה: "אני אדקור אותך אלף פעם, שמעת אותי?" צפו בסרטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר כבן 19 נעצר הבוקר בידי שוטרי תחנת מוריה, לאחר שאיים לדקור מפגיני מחאה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ששוהים מיום חמישי שעבר בסמוך למעונו שבבלפור.
אורי נחמן, אחת מהמפגינות סיפרה למגפון כי הצעיר שהגיע ברכבו, צעק, איים על המפגינים ובשלב כלשהו ירד מרכבו, איים על המפגינים שיפגע בהם ועל מנת להמחיש את איומו, שלף מתא המטען של הרכב אביזר פלסטי עם בורג חד במרכזו, ניגש אליהן ואיים בדקירות. כשהבין שמישהי מהמפגינים התקשרה למשטרה, חזר לרכבו ונמלט. ממשטרת ישראל נמסר כי המאיים, כבן 19, אותר, נחקר, נעצר ומחר (שישי) יובא לפני שופט להארכת מעצרו.


" בסמוך ל- 07:15 התעוררתי ועסקתי בקיפול השמיכה שלי", מספרת אורי נחמן, אחת ממפגינות המחאה כנגד נתניהו, "הצעיר הזה הגיע ברכבו, נעצר באמצע הכביש תוך כדי חסימת התנועה, ירד אלינו בצעקות שנסתלק. כשענינו לו, הוא איים בדקירות. שב לרכבו ושלף משם חפץ חד, חזר אלינו עם הדוקרן בידיו. נבהלנו שהוא עומד לבצע תקיפה, אז התערב גיא הירשפלד וחצץ בינינו לבין התוקף".
– זוהי הפעם הראשונה שאת רואה אותו?
"לא, הוא גם הגיע אתמול בערב, צעק איים, קילל והלך. הבוקר חזר כנראה לממש את איומיו".

גיא הירשפלד: "שמעתי את הצעקות וראיתי את הבחור ועמדתי לפני הנשים על מנת שלא יפגע בהן. לא קיללתי ולא איימתי, את היתר אפשר לראות בסרטון".  בסרטון ניתן לשמוע את הצעיר מאיים ומסביר כי "יהנה מזה". כאמור, ממשטרת ישראל נמסר כי המאיים נלכד ונעצר.


המשך ההתגרות של אוהד נתניהו: נגעת בי עם הדגל… אדקור אותך

את מחאת הכיסאות (מפגינים יושבים על כיסאות) החל תא"ל אמיר השכל ביום חמישי שעבר.  "מי שמעונין שיצטרף" אמר השכל ומיד נענה על ידי עשרות מפגיני מחאה. המפגינים נמצאים מול מעונו הרשמי של נתניהו 24/7 ולדברי השכל, אינם מתכוונים לנטוש את המקום עד שראש הממשלה יתפטר. "לא נקבל ראש ממשלה הנאשם בפלילים חמורים ושקוע כולו בבית המשפט כראש ממשלה. הוא איננו יכול לנהל מדינה ועלול גם לקבל החלטות בניגוד עניינים לטובת צרכיו המשפטיים" אומר השכל.

צילום מדף הפייסבוק של מחאת היחידים

קבלת שבת  מול מעון ראש הממשלה

מחר, שישי, מתכננים הפעילים לערוך קבלת שבת במקום המחאה. "ביום שישי שעבר הגיע טוביה, תושב גן יבנה שביקש לערוך לנו קבלת שבת", מספר השכל, "ב – 19:30 התכנסנו כ 40 איש לקבלת שבת ושמענו את סיפור חייו, של טוביה שגדל על תורת ז'בוטינסקי בבית רביזיוניסטי, מצביע מסורתי של "הליכוד" עד שלא הצליח להכיל יותר את נתניהו, נשבר ופרש. לאחר הדלקת הנרות הגיעו שני נשים עם גיטרה ושרנו את שירי ארץ ישראל היפה והטובה עד שעה מאוחרת. היה אירוע מיוחד ומרגש". בשלב זה ך לפי השכל, הוחלט להמשיך בקבלות שבת צול מעון ראש הממשלה ככל שיצטרכו. "אז החלטתי לקיים ביום שישי הקרוב ה 19.6, בשעה 16:00 קבלת שבת המונית, כאן מול הכניסה לבית ראש הממשלה. הקדמנו את האירוע כדי לאפשר לכל אחד לחזור הביתה כדי להספיק לשבת עם המשפחה לארוחת ערב שבת", מביר השכל ומוסיף: "האירוע יימשך כשעה ויהיה נטו קבלת שבת".

אמיר השכל ופרופ' אסא כשר (צילום באדיבות אמיר השכל)

אתמול (רביעי) הגיע למקום פרופסור אסא כשר, עצר את מכוניתו, ולפי ההשכל אמר: "תמשיכו, תמשיכו, תמשיכו, לעמוד על נאמנות מוחלטת לשלטון חוק שיש בו מוסר ומופת. כל אזרח ואזרחית צריכים לחשוב מה אני רוצה שהמדינה הזאת תהיה, צריך לחתור לשם, זה לא יקרה מעצמו, לחתור למדינת מופת."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן