Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 22 ביוני, 2020

פרי מייסון, קרניבל, רוי כהן: בריון פחדן קורבן, הממשלה, אולי תהיה השכן שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרי מייסון | Perry Mason, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על סדרת הספרים שכתב ארל סטנלי גרדנר בכיכובו של מת'יו ריס ("האמריקנים"). הסדרה מתרחשת בשנת 1932 בלוס אנג'לס. בעוד שאר המדינה מנסה להתאושש מהשפל הגדול, לוס אנג'לס משגשגת: המשחקים האולימפיים, נפט, סרטים מדברים, וחטיפה של ילד שמסתבכת עד מאוד. הסדרה עוקבת אחר דמותו האגדית של עורך הדין הפלילי פרי מייסון. כשמקרה של פעם בעשור מתדפק על דלתו, מרדפו חסר הפשרות של מייסון אחר האמת חושפת עיר מפורקת ואולי גם תביא לגאולה של נפשו שלו.

קרניבל | Carnivàle, ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה-תקופתית מסתורית ואפלה מבית HBO שנוצרה על ידי דניאל נאוף ("הרשימה השחורה") ובכיכובם של ניק סטאל ("שליחות קטלנית 3"), קליי דובאל ("ארגו") ו-קלנסי בראון ("מיליארדים"). הסדרה מתרחשת בארצות הברית של שנות ה-30, במהלך המשבר הכלכלי הגדול. בן הוקינס מצטרף לקרנבל נודד קסום ואפלולי, מלא בדמויות ססגוניות ואפופות מסתורין. בין התככים, המזימות והרומנים שמתרחשים בין אנשי הקרנבל, בן מגלה שיש לו תפקיד חשוב בקרב האחרון בין הטוב לרע.

22:00 רוי כהן: בריון. פחדן. קורבן | Bully. Coward. Victim. The Story of Roy Cohn, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 20 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

הממשלה | בורגן | Borgen, נטפליקס | Netflix

סדרת המופת הדנית עוקבת אחר בירגיטה ניבורג, שהופכת באופן בלתי צפוי לאישה הראשונה המהכנת כראש ממשלת דנמרק.

אולי תהיה השכן שלי? | ?Won't You Be My Neighbor, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. פרד רוג'רס מצא את ייעודו בטלוויזיה, ודורות של צופים התאהבו בתוכנית הילדים הצנועה שהנחה, בזכות טוב ליבו, תבונתו והאמפתיה שגילה. במאי: מורגן נוויל. ארה"ב, 2019.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן