Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 25 ביוני, 2020

המפצחת 6, הג'וב הצרפתי, דייט לילי, יום האם, משתגעים על מרי, הלו ליידיז, טרנסהוד, מי שעומד מאחורי..., מישהו איפשהו, הורים תחת השפעה, פאודה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המפצחת 6 | Profilage 6, סלקום TV

עונה שישית של דרמת המשטרה הצרפתית, בה ממשיכים לעקוב אחר קורותיה של קלואי סן-לוריין, פרופיילרית בשיאות משטרת פריז.

הג'וב הצרפתי | Bastille Day, סלקום TV

מותחן פעולה. מייקל- כייס אמריקני שחי בפריז, גונב יום אחד את התיק הלא נכון. כשהתיק מתפוצץ כמה דקות מאוחר יותר, הוא מוצא עצמו נרדף על ידי סוכן CIA לא שגרתי. הסוכן מבין די מהר שמייקל הוא רק פיון אבל כישוריו הם נכס, ומגייס אותו ל 24 שעות של מרדף מסחרר, בו הצמד הבלתי אפשרי הזה מגלה שגם הם מטרה, בקנוניה גדולה הרבה יותר. שחקנים: אידריס אלבה, ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס"). במאי: ג'יימס ווטקינס. צרפת / ארה"ב, 2016.

דייט לילי | Date Night, סלקום TV

קומדיה. ניו יורק סיטי. טעות בזיהוי הופכת דייט שגרתי של נישואין משועממים, לבילוי לילי הכי קורע, בלתי צפוי ומרגש שהיה אי פעם. שחקנים: סטיב קארל, טינה פיי, מרק וולברג. במאי: שון לוי. 88 דקות, ארה"ב, 2010.

יום האם | Mother's Day, סלקום TV

קומדיה ועתירת כוכבות הוליוודיות. סרטו האחרון של הבמאי גארי מרשל ("אישה יפה") מחבר בין הסיפורים הייחודיים של ארבע אימהות ואב אחד לקראת יום האם, כל אחד ודרך ההתמודדות שלו עם יום זה. שחקנים: ג'וליה רוברטס (שלושת ילדיה של רוברטס מופיעים בסרט), ג'ניפר אניסטון, קייט הדסון. ארה"ב, 2016.

משתגעים על מרי | There's Something About Mary, סלקום TV

קומדיית קאלט. כשהיו בתיכון, עמדו טד ומארי להיות זוג במסיבת הסיום של התיכון. עקב תאונה לא שגרתית שקרתה לטד, הם מעולם לא יצאו יחד. 13 שנים אחר כך, טד מבין שהוא עדיין מאוהב במארי. הוא שוכר חוקר פרטי, כדי לנסות ולאתר אותה. כאשר החוקר מגלה את מארי, הוא מתאהב בה ולכן הוא מעביר לטד מידע שקרי עליה ועושה שימוש במידע שאסף עליה, כדי לגרום לה לצאת דווקא איתו. כאשר טד מחליט להאבק ולהחזיר את מארי לחייו, מסתבך הכל. שחקנים: קמרון דיאז, בן סטילר, מאט דיימון. במאים: בוב פארלי, פיטר פארלי. 119 דקות, ארה"ב, 1998.

מישהו, איפשהו | Someone, Somewhere | Deux Moi, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה קומית רומנטית. צעיר צעירה פריזאים רווקים גרים בסמיכות זה לזו, אך זרים לגמרי זה לזו. מפגש מקרי ביניהם גורם להם להבין שאי אפשר להתאהב מבלי לאהוב קודם את עצמך. עם: פרנסואה סיביל, בימוי: סדריק קלאפיש. צרפת, 2019.

הורים תחת השפעה | Drunk Parents, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1

קומדיה חריפה בכיכובם של סלמה הייק ו-אלק בולדווין. זוג הורים חובבי אלכוהול מנסים להסתיר מבתם את העובדה כי הם ירדו מנכסיהם. כעת, כשהם נואשים לכסף מחליטים השניים למכור כל מה שברשותם, וגם את מה שלא… בימוי: פרד וולף. ארה"ב, 2019.

הלו ליידיז | Hello Ladies, ערוץ Hot VOD

סדרה קומית מבית HBO שנוצרה על ידי סטיבן מרצ'נט (יוצר "המשרד"). מרצ'נט גם מככב בסדרה לצד נייט טורנס ("סטודיו 60") ו-קריסטין וודס ("המתים המהלכים", "גרייס ופרנקי"). הסדרה שודרה במשך עונה אחת שאחריה שוחרר סרט המשך. במרכז עלילת הסדרה עומד סטוארט פריצ'ארד (מרצ'נט), בחור בריטי גמלוני, שאינו יודע איך להתנהל בחברה. סטוארט עובר ללוס אנג'לס כדי למצוא את נערת חלומותיו, אך לצערו הוא מוצא את עצמו בסיטואציות בהן, ברוב המקרים, הוא מביך את עצמו מול בחורות. לסטוארט מצטרף חברו הטוב וייד (טורנס), שמתמודד עם חזרה לחיי הרווקות לאחר גירושיו מג'סיקה (וודס), שחקנית-תסריטאית שגרה בבית-האורחים של סטוארט.

טרנסהוד | Transhood, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סרט של HBO. מעקב מרתק של 5 שנים אחרי ארבעה בני נוער טרנסג'נדרים (החל מגילאי 4, 9, 12 ו-15), בעודם מגדירים מחדש את תהליך התבגרותם. הילדים ובני משפחותיהם נחשפים למצלמות באופן אינטימי ומספרים איך מתקבל השינוי המגדרי בסביבה המסורתית והלא-סלחנית של קנזס סיטי, טקסס, שבליבה של אמריקה. לאורך הסרט עולות שאלות שנויות במחלוקת לגבי מניעיהם של ההורים ולגבי הרווחים המשניים שעולים מהזהות כמשפחה טרנסית. ארבעת הילדים נאלצים להתמודד עם משברי הגדילה הטיפוסיים – אקנה, יריבות בין אחים, הורים שמתגרשים והתפרקות משפחה, אך בניגוד לבני גילם ה'רגילים' הם מוצאים עצמם מתמודדים גם עם 'דיספוריה' בגוף, טיפולים הורמונליים, איומי אלימות כלפיהם וקבלת החלטות משנות חיים. בימוי: שרון ליס. 96 דקות, ארה"ב, 2020.

22:00 מי שעומד מאחורי… | Ready or Not, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 24 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD

פאודה 3 | 3 Fauda, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרת הפשע. סוכן ישראלי בכיר לשעבר חוזר לפעולה כדי ללכוד מחבל פלסטיני שחשב שחיסל. חזרתו מפעילה שרשרת אירועים כיאוטית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן