Skip to content

מרצדס GLE Coupe בישראל, המחיר החל מ 680 אלף שח

כלמוביל מרצדס מתחילה בשיווק הדור השני של ה-Coupe GLE. רכב הפנאי שטח היוקרתי, מצויד במנוע בנפח 3 ליטרים המפיק 272 כוחות סוס ותאוצה מאפס ל-100 ב-6.6 שניות.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס מתחילה בשיווק הדור השני של ה-Coupe GLE. גרסת הקופה היוקרתית והספורטיבית משלבת טכנולוגיה מתקדמת, נראות ספורטיבית וחזות ייחודית . ה – GLE coupe  החדשה מציגה ממדים רחבים, מנועים מתקדמים הלקוחים מדגם ה-SUV  , מערכות בטיחות מתקדמות לנהיגה סמי אוטונומית ויכולות דינמיות בנהיגת שטח כביש.

מרצדס GLE Coupe בישראל, המחיר החל מ 680 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
מרצדס GLE Coupe בישראל, המחיר החל מ 680 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

ה-GLE coupe  מציגה נוכחות חיצונית שוברת שגרה. עיצוב השמשה הקדמית מסייע לשיפור של 9% ביעילות האווירודינמית, ממדי הרכב צמחו ביחס לדור הקודם, לבסיס הגלגלים התווספו 2 ס"מ, האורך גדל ב-4 ס"מ והרוחב בס"מ 1. המידות החדשות מאפשרות מרחב נדיב יותר ונוחות גם ליושבים מאחור.

דגם הקופה מושק בישראל עם מנוע חסכוני ומתקדם הלקוח מדגם ה-SUV המציג ביצועים ספורטיביים והנעה כפולה המאפשרת העברה של עד 100% מהכוח לסרנים. המנוע מגיע בנפח 3 ליטרים עם 6 טורים המשודכים לתיבת ההילוכים המתקדמת של מרצדס (G-TRONIC9) המפיק 272 כוחות סוס ותאוצה מאפס ל-100 ב-6.6 שניות.

הרכב מגיע עם מבחר מערכות בטיחות וסיוע לנהג ובניהן: בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב עם פעולה אקטיבית למניעת סטייה ועוד.

בפן הנוחות והבידור דגם הקופה, בדומה ל-SUV, מציג עיצוב פנים מרשים ללא חופה ללוח השעונים ושני צגי ענק, בגודל 12.3". צג אחד המשמש כלוח השעונים והצג השני אחראי על מערכת הבידור המתקדמת  MBUX הכוללת גם תפעול מלא בעברית. כמו כן, הרכב משלב תאורת אווירה של 64 גוונים, חבילת נוחות למושבים, בקרת אקלים מפוצלת, ניווט בשילוב מציאות רבודה כאופציה, תצוגה עילית, ריפודי עור, מושבים חשמליים ומאווררים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע משודרגת תוצרת Brunmester, איכות חומרים גבוהה ועוד.

עיצוב פנים מרשים ואבזור עשיר (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב פנים מרשים ואבזור עשיר (צילום באדיבות היצרן)

גילי פריינטה, מנכ"ל מרצדס בישראל מציין כי ה  GLE coupe מרחיב את תמהיל הדגמים המשווקים ומציע שילוב ייחודי של רכב קופה ספורטיבי עם נראות ונוכחות מרשימה. והוסיף כי החברה נערכת להשקות נוספות של דגמים פורצי דרך ועתירי טכנולוגיה.

ה- GLE350d Coupe  מוצע במחיר של החל מ – 679,900 שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן