Skip to content

שוברים את הכללים? משטרת ראש העין החליטה: השימוש במגפונים / מגברים אסור

למרות פסיקת העליון עוד בימי ההפגנות בכיכר גורן כי השימוש במגפון ומגברים עד שעות הערב המאוחרות ( 22:30 ) מותרים בהפגנות, עוכב מוביל מחאת היחידים והואשם בגרימת רעש לא סביר ובשעות מנוחה. מפגין הותקף בידי עוברת אורח שנאזקה. מיוחד למגפון ניוז - צפו בכל סרטוני האירוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישי הדס, מוביל מחאת היחידים וממובילי מחאת ה- CRIMEMINISTER, עוכב הערב (רביעי) בידי משטרת ראש העין מאחר שהשתמש במגבר (מגפון) בעת הפגנה בסמוך לביתו של שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ בראש העין. ישי הואשם בגרימת רעש בלתי סביר והפרעה למנוחה. המגבר שלו הוחרם והוא שוחרר לאחר שהתחייב להגיע מחר (חמישי) בעשר בבוקר לחקירה.

ישי הדס לפני מעצרו (צילום מסרטון הווידאו שצילם יאיר נהורי)

 


רגע הוויכוח והמעצר של ישי הדס (צילום: יאיר נהורי)

פרקליטו, עו"ד יצחק גונן כמו גם ישי הדס טוענים כי השימוש במגון ומגבר הותר בפסק דין של העליון וכי המשטרה טעתה בהאשמותיה ובעיכובו של ישי.
בסמוך ל 20:30 הערב הגיעה ניידת עם שוטרי תחנת ראש העין למקום ההפגנה של הדס ואחרים. קצינת משטרה בדגת פקד נגשה אל הדס ודרשה ממנו להפסיק את השימוש במגבר. הדס השיב לה כי הוא משתמש באופן חוקי ובתגובה על כך התבקש לעלות לניידת המשטרה עם המגבר.

מפגינים פוסעים במעבר החציה בסמוך לביתו של גנץ (צילום מסרטון ווידאו של יאיר נהורי)


עו"ד יצחק גונן על המעצר (צילום: יאיר נהורי)

ישי הודיע כי יתנגד לשחרור בתנאים מגבילים ולא יחתום על כך. לאחר כשעה וחצי הוא שוחרר תוך שהואשם כאמור בגרימת רעש בלתי סביר והפרעה למנוחה. שעות הערב הן "שעות מנוחה"? שאל בפליאה עו"ד גנון.  תוך כך עברה במקום עוברת אורח בשנות ה-40 לחייה ותקפה באגרופים את אחד המפגינים. "בתחילה הם אזקו את המותקף", מספר עו"ד גונן, "רק לאחר שהתערבתי הם שחררו אותו, אזקו את התוקפת ולקחו אותה לתחנת המשטרה".
משטרת ישראל בחרה שלא להגיב לשאלות מגפון, כמו גם על נסיבות המעצר.


רגע מעצר התוקפת (צילום: יצחק גונן)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן