Skip to content

אלפים מול מעון ראש הממשלה – תופסק השחיתות וישוחרר אמיר השכל

אלפים מוחים מול מעון ראש הממשלה וחסמים לחלוטין את רחוב עזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאלפיים מפגינים מוחים הערב (שבת) ברחוב עזה מול מעון ראש הממשלה בדרישה לשחרר לאלתר את תת אלוף אמיר השכל, בכיר חיל האוויר ומוביל מחאת הכיסאות שנעצר אמש בטענה לגרימת אי סדר והפרעה לציבור. לטענת המשטרה, השכל וחבריו חסמו אמש את הרחוב ובכך הפרו את תנאי הרישיון להפגנות.  השכל נעצר אתמול יחד עם עוד שישה מפגינים. ארבעה מהם חתמו הלילה על צו הרחקה מירושלים ושוחררו, והשלושה הנותרים – ובהם השכל – סירבו לחתום על הצו ונותרו במעצר. הערב צפוי להתקיים דיון בעניינם בבית משפט השלום בירושלים.

צילום: ציפי מנשה

 

צילום: רפי מיכאלי

 

צילום:ציפי מנשה

 

המפגינים חוסמים את רחוב עזה בירושלים ומניפים שלטים שעליהם נכתב "ישוחרר אמיר השכל" ו"שוטר, שוטר, על מי אתה שומר?" ממארגני המחאה נמסר הערב כי "מעצרו של השכל הוא חלק משיטה חדשה לצמצום המרחב הדמוקרטי במדינת ישראל". הם הוסיפו: "רק בשבועיים האחרונים קרא ראש הממשלה למעצר של עיתונאי בכיר, אמנון אברמוביץ' הותקף בברוטליות ומאתמול השכל במעצר. מהיום הגיע הזמן שעם ישראל ידבר ברחובות ובכיכרות – מדינת ישראל שייכת קודם כל לאזרחיה, לא למשפחת המלוכה בעיני עצמה".
מאות מחבריו של השכל לטייסת ולחייל, הודיעו כי הם יתייצבו הערב מול מעון ראש הממשלה ומול בית המשפט השלום בעיר. על פי המידע שעולה מקבוצות השיח השונות בווטסאפ וברשתות החברתיות עולה כי צפויים להגיע עוד מאות  מפגינים ומספר המפגינים יעלה באלפים נוספים.


צילום: ציפי מנשה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן