Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 04 ביולי, 2020

אנגרי בירדס 2, משפחת אדמס, ג'ורג' וושינגטון, סינגהם הקטן 2, בעיטת חוץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנגרי בירדס הסרט 2 | The Angry Birds Movie 2, ערוץ Yes VOD

אנימציה. בסרט ההמשך נאלצים החזירים הירוקים והציפורים הכעוסות, להפוך מאויבים מושבעים למשתפי פעולה כנגד יריב חדש הרוצה להשתלט על האיים שלהם. דיבוב עברית: יפתח אופיר, אלון נוימן. בימוי: תורופ ואן אורמן. 2019.

12:00 משפחת אדמס | The Addams Family, ערוץ Hot Cinema3

גרסת אנימציה חדשה לעלילותיה של המשפחה הכי משונה בשכונה – משפחת אדמס. חייהם של משפחת אדמס עומדים למבחן, כאשר הם מוצאים את עצמם פנים מול פנים מול מארחת תוכנית ריאליטי ערמומית ובו בזמן גם נאלצים להתכונן אל בואם של משפחתם המורחבת עבור חגיגה גדולה. במאי: גרג טירנן, קונרד ורנון. ארה"ב, 2019.

22:30 ג'ורג' וושינגטון | George Washington, ערוץ ההיסטוריה

מיני סדרה על חיי אבי האומה האמריקנית, שהיה נשיא ארצות הברית הראשון.  הביוגרפיה השאפתנית מגוללת את סיפורו של חייל צעיר, יתום מאב, מלא באמביציה אישית, שהפך למנהיג טבעי, המוכן להקריב הכול למען מטרה המשותפת לכלל. באמצעות שילוב של קטעים ממכתביו ויומניו האישיים של וושינגטון, לצד ראיונות עם מומחים ומנהיגים לשעבר (דוגמת נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון), ושחזורים דרמטיים מושקעים, הסדרה שופכת אור על דמותו המרתקת של אחד האנשים החשובים בהיסטוריה המודרנית.

סינגהם הקטן Little Singham 2 | 2, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרה האנימציה ההודית שמבוססת על סדרת סרטי הפעולה של רוהיט שטי ועוקבת אחר הרפתקאותיו של סינגהם הקטן, שוטר-ילד אמיץ שמגן על עירו מפני כוחות הרשע.

בעיטת חוץ | Penaltyנטפליקס | Netflix

סרט בוליוודי.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן