Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 06 ביולי, 2020

האור של חיי, הביוטריות, עיר ב-48 שעות 9, יפן שוקעת, המגן האחרון 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האור של חיי | Light Of My Life, ערוץ Yes VOD

דרמת מתח. לאחר שמגיפה קטלנית חיסלה את כל אוכלוסיית הנשים בכדור הארץ, שומר אב מסור בקנאות ובהיחבא על בתו הקטנה, שנותרה הזכר האחרון למין הנשי שנכחד. עם: קייסי אפלק (שגם ביים), אליזבת מוס, טום באוור. ארה"ב, 2019.

19:30 הביוטריות, ערוץ Hot בידור + ערוץ Hot VOD

תכנית ריאליטי בהנחיית אנה ארונוב. תשעה מתמודדים עם תשוקה לעולמות הביוטי והרשתות החברתיות יתחרו על תואר 'הביוטרית הבאה של ישראל' בתכנית החדשה. את המתמודדים, שיצטרכו לעמוד בשלל משימות מעולמות התוכן ברשת ועולם הביוטי.

22:00 עיר ב-48 שעות 9 | 9 …Travel Man: 48 Hours in, ערוץ הטיולים

השחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד איאודה יוצא לחופשות בזק של 48 שעות ברחבי העולם. מדי פרק יתלווה אליו ידוען אחר והשניים ינסו לנצל את המרב משהותם ביעד הנבחר. בדוברובניק יחבור איאודה לקומיקאי סטפן מרצ'נט, בברגן ינפוש עם לו סנרדס, בקראקוב יבלה עם הקומיקאי ג'ו ווילקינסון, ובמדריד יסתובב עם הקומיקאית אלי טיינור.

יפן שוקעת | Japan: Sinks: 2020, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. רעידת אדמה הרסנית מחריבה את יפן, ומשפחה אחת יוצאת למסע של הישרדות, נחישות ותושייה בארכיפלג השוקע.

המגן האחרון | The Protector, נטפליקס | Netflix

עונה 4 ואחרונה לסדרת גיבור העל בטורקית. גבר צעיר שחי באיסטנבול של ימינו מגלה שהוא קשור למסדר סודי קדום ויוצא למסע להצלת העיר מאויב בן אלמוות.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן