Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 07 ביולי, 2020

תעלומת הכוכב הסקנדינבי, מסביב לעולם ברכבת 2, ימי האפס, SWAT 2, חיים על החרב: נצח את המאסטר, חוק וסדר מדור מיוחד 21, האיש הלא נכון 2, המלך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 תעלומת הכוכב הסקנדינבי | Scandinavian Star, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

יוצרי הסדרה "הגשר" מציגים סדרת דוקו-פשע חדשה שיוצאת בעקבות תעלומת השריפה הגדולה על מעבורת 'הכוכב הסקנדינבי', בה נהרגו 159 נוסעים ואנשי צוות באפריל 1990. שלושים שנה אחרי שהתרחש האסון הטראגי חוקרת סדרת הפשע האמיתי את כל הפרשה המסועפת – מהשתלשלות האסון, דרך היבטים כלכליים של הפרשה, שגררו את התערבותה של ארצות הברית, ניסיונות ההכחשה של הרשויות, משחקי הכוח הפוליטיים ושלושה עשורים של ספקולציות בנוגע לנוסעים, לאנשי הצוות שאולי הציתו במזיד את המעבורת, ועד בעלי המעבורת וחברות הביטוח הבינלאומיות. בימוי: מיקלה קרו. 6 פרקים בני 60 דקות, דנמרק, 2020.

22:00 מסביב לעולם ברכבת 2 | 2 Around The World by Train, ערוץ הטיולים

סר אנטוני רובינסון מתחיל להקיף את העולם מחדש ברכבות, אך הפעם בכיוון מערבה. הוא מתחיל בדרום אירופה, דרך צרפת, ספרד ופורטוגל היפות. לאחר מכן הוא יגיע לראשונה בחייו לדרום אמריקה, יתקדם צפונה למקסיקו וארצות הברית ויחתום את מסעו בהרי הרוקי.

22:00 ימי האפס | Zero Days, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מותחן תיעודי בבימויו של אלכס גיבני וחושף כיצד פעלו (על פי דיווחים לא רשמיים) ישראל וארצות הברית לחבל בתוכנית הגרעין של איראן באמצעות וירוס בשם 'סטוקסנט', תוכנה קטלנית שאיבדה שליטה. התוכנית נגנזה לאחר שהווירוס פגע ביעדים נוספים והחל מתפשט באופן חסר שליטה. באמצעות סיפורו של ה-Stuxnet, חושף הבמאי כיצד ממש מתחת לאפנו מתרחשת מלחמה בפועל נטולת כל פיקוח, שתוצאותיה עשויות להיות קטלניות בדיוק כמו אלו של כל מלחמה שהיא. ארה"ב, 2016.

22:00 SWAT 2 | 2 S.W.A.T, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

עונה 2 לדרמת הפשע המבוססת על הסדרה באותו השם משנת 1975. שמאר מור ("מחשבות פליליות"), בתפקיד נחת לשעבר וסמל ביחידת הימ"מ הופך למפקד יחידה מיוחדת עם התמחות טכנית, התחנה האחרונה באכיפת החוק בלוס אנג'לס. בתור מי שנולד וגדל בלוס אנג'לס, הוא נקרע בין נאמנותו העזה לאנשים איתם גדל לבין אחיו כחולי המדים, וכמהה ליצור גשר בין שני העולמות. במקביל הוא מסתגל לתפקידיו החדשים בתור אפוטרופוס לנער צעיר.

22:30 חיים על החרב: נצח את המאסטר | Forged in Fire: Beat the Judges, ערוץ ההיסטוריה

סדרת בת בה מעמתים לראשונה בין מתחרים מן השורה, לבין השופטים הקבועים של הסדרה – ג'יי נילסון, דייויד בייקר ו-דאג מרקיידה. מדי פרק, חרשי הנשק הטובים ביותר בנמצא, יזכו להזדמנות של פעם בחיים להתחרות מול המאסטרים הנודעים של "חיים על החרב".

22:45 חוק וסדר מדור מיוחד 21 | Law and Order: SVU 21, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD               

עונה 21 לסדרת המתח הארוכה ביותר בארצות הברית, העוסקת ביחידה לחקירת פשעים מיוחדים, לרוב על רקע מיני.

23:00 האיש הלא נכון 2 | Wrong Man 2, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרת הפשע בה מתחקה הבמאי הדוקו-אקטיביסט, ג'ו ברלינגר, אחר סיפורם של שלושה אסירים, שככל הנראה הואשמו ברצח שלא ביצעו מעולם ונכלאו למשך עשרות שנים. שישה פרקים בני 54 דקות, ארה"ב, 2019.

המלך | The King, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי המלווה קולנוען מוערך שיוצא למסע ברחבי אמריקה ברולס רויס של אלביס פרסלי, ופוגש בדרכו אנשים ומקומות שהושפעו מהזמר האגדי. במאי: יוג'ין ג'רקי. 120 דקות, ארה"ב, 2017.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן