Skip to content

חדש הקיץ: ג'יימס ריצ'רדסון תפעיל שתי חנויות ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג

חברת ג'יימס ריצ'רדסון משיקה הקיץ, לראשונה בישראל, את המותג ויקטוריה'ס סיקרט במתחם נתב"ג תחת הקונספט של ויקטוריה סיקרט מוצרי ביוטי ואקססורייז, המותאם לנמלי תעופה ואתרי נופש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשך להתפתחותה של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג: מרחיבה את מערך קמעונאות הלייף סטייל של מותגי על, במסגרת מערך האופנה שלה בבית הנתיבות. בכל חנות משקיעה החברה מיליון שקלים

מאת עמי אטינגר

חברת ג'יימס ריצ'רדסון משיקה הקיץ, לראשונה בישראל, את המותג ויקטוריה'ס סיקרט במתחם נתב"ג תחת הקונספט של ויקטוריה סיקרט מוצרי ביוטי ואקססורייז, המותאם לנמלי תעופה ואתרי נופש.

ג'יימס ריצ'רדסון, בשותפות עם חברת אל שרד, תשיק שתי חנויות בקונספט זה – האחת, בשטח של כ-100 מ"ר, תמוקם במתחם הדיוטי פרי, ותיפתח בחודש יוני. השנייה, בשטח של כ-90 מ"ר, תמוקם במתחם שחקים, ותהיה נגישה לציבור כולו, ותיפתח בחודש אוגוסט. החנויות יעוצבו על פי הקונספט של ויקטוריה'ס סיקרט בהשקעה כמיליון שקל לכל חנות.

החנויות לא ימכרו את מוצרי ההלבשה התחתונה המפורסמים של החברה, אלא מציעות לנוסעים את מבחר מוצרי הטיפוח והיופי היוקרתיים של ויקטוריה'ס סיקרט, ביניהם את הבושם – Bombshell™, קולקציית VS Fantasies, VS Makeup™ Beauty Rush™ והליפ גלוס Beauty Rush. בנוסף, יוצעו למכירה מגוון רב של אביזרים ממותגים בלעדיים של ויקטוריה'ס סיקרט, ביניהם מוצרי עור מוקטנים וערכות נסיעה.

ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג. מותג-על נחשק
ויקטוריה'ס סיקרט מגיעה לנתב"ג. מותג-על נחשק

המשך להרחבת זיכיון האופנה במרחבי נתב"ג

החנויות החדשות של ויקטוריה'ס סיקרט בנתב"ג, תעוצבנה בהתאם לשאר חנויות החברה בנמלי תעופה בעולם.  עוד נמסר מחברת ג'יימס ריצ'רדסון, כי מוצרי הבישום והטיפוח של ויקטוריה'ס סיקרט יימכרו גם בחנות הדגל שלה במתחם הדיוטי פרי, בנוסף לחנות הייעודית.

"החברה ממשיכה באופן נמרץ במהלכי התפתחות מערך קמעונאות הלייף סטייל של מותגי על נחשקים. פתיחת ויקטוריה'ס סיקרט הוא המשך למהלך הרחבת זיכיון האופנה במרחבי נתב"ג", אומר אבי בן חור, מנכ"ל חברת ג'יימס ריצ'רדסון.
חברת ג'יימס ריצ'רדסון הינה מפעילת חנויות הדיוטי פרי נתב"ג בתחומי המשקאות, מוצרי הטבק, בשמים וקוסמטיקה, ספורט בשותפות עם MGS ולאחרונה, מתחם האופנה בשיתוף עם factory 54.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן