Skip to content

פעיל מחאה נעצר בחשד שבקש להצטרף לפגיעה בראש הממשלה

תושב באר שבע נעצר הלילה לאחר פוסט קצר שהעלה ברשת החברתית בה שאל: מישהו יודע על הכנות להתנקשות בראש הממשלה?, חוקרי להב 433 יבקשו להאירך את מעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעיל מחאה תושב באר שבע, מעצר הלילה (שני) על ידי משטרת ישראל בחשד שקרא לפגוע בראש הממשלה. משטרת ישראל תביאו היום לבית משפט השלום באשקלון, שם תבקש את הארכת מעצרו.
ככל הידוע פרסם הפעיל פוסט קצר ובו נכתב: "מישהו יודע על הכנות להתנקשות בראש הממשלה?, מישהו מכיר, אשמח לקחת חלק.. נראה לי הגיע הזמן, לי הגיעו מים עד נפש".  זמן קצר לאחר מכן הפוסט ככל הנראה נמחק ביוזמתו.
הלילה הגיעו לביתו חוקרי להב 433 והוא נלקח לחקירה ביחידה במשרדיה שבלוד. משטרת ישראל לא הגיבה לשאלות מגפון ומפרקליטו, עורך הדין דניאל חקלאי, טרם התקבלה תגובה.

צילום מדף הפייסבוק

אמש דרש שלוחו של נתניהו, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה מהיועץ המשפטי אביחי מנדלבליט להסיר מידית הנחיית עבודה שהוציא בזמנו פרקליט המדינה ולפיה רק הפרקליטות מוסמכת להורות על חקירה במקרים דומים.  אוחנה דרש לאפשר למשטרה לחקור פלילית חשודים ולהגיש חומרים לפרקליטות על מנת שזו תבחן אם יש מקום להגשת כתבי אישום או לאיו. העתק המכתב נשלח לבכירי המשטרה כולל מ"מ המפכ"ל. טרם יבשה הדיו ופעיל המחאה נעצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן