Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

גלידת שטראוס: טעמי מגנום חדשים חברת יוניליוור, הבעלים של המותג, השיקה טעמים חדשים של מגנום. מה החידוש השנה? מגנום דאבל דבש שקדים ומגנום קרמל מלוח. בואו נתחיל עם הבסיס: אלה שלגונים טובים השומרים על האיכות הידועה שלהם. השלגון עם הקרמל המלוח יהיה טוב למי שלא מאס כבר בטרנד הזה, וזאת בזכות הדומיננטיות היחסית של הקרמל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גלידת שטראוס: טעמי מגנום חדשים

חברת יוניליוור, הבעלים של המותג, השיקה טעמים חדשים של מגנום. מה החידוש השנה? מגנום דאבל דבש שקדים ומגנום קרמל מלוח. בואו נתחיל עם הבסיס: אלה שלגונים טובים השומרים על האיכות הידועה שלהם. השלגון עם הקרמל המלוח יהיה טוב למי שלא מאס כבר בטרנד הזה, וזאת בזכות הדומיננטיות היחסית של הקרמל ושל המליחות. גם השילוב של הדבש במגנום הופך את השלגון לכזה המתאים לחלק מהצרכנים, שכן לא כולם אוהבים דבש. היתרון הגדול של השלגון הזה טמון בשילוב  של שתי שכבות שוקולד, כל אחד מסוג אחר.

עד 15 שקלים ל-72/76 גרם מגנום. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

קרדיט: סטודיו 0304

CeraVe: קרם ידיים משקם

המוצר החדש, כמתבקש מהשם שלו, מיועד למי שיש לו עור יבש במיוחד בכפות הידיים, יבש ומחוספס. לטובת מצב זה השיקה החברה קרם עשיר במיוחד, המשלב רכיבים שפותחו באופן כזה שהם ייכנסו לעומק העור ויספקו לו תחושת לחות משמעותית ללא תחושה של שומניות. לשמחתנו הקרם מצליח לעשות זאת – הלחות שהוא מספק החזיקה מעמד יותר מארבע שעות מבלי שכפות הידיים ירגישו שומניות, וככל שהשתמשנו בקרם הזה, מצב העור הלך והשתפר.

34.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בקופות חולים מכבי ומאוחדת, ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובאתרים שונים.

צילום: מוטי פישביין

 

MonkeyStick: חצובה ומוט סלפי גמיש

המוצר החדש מבקש לתת מענה לצורך הולך וגובר, גם לצילום בעזרת הסלולאר וגם לצפייה בסרטונים ובשיחות וידאו. אורכו 42 ס"מ והבסיס שלו גמיש במיוחד, עובדה המאפשרת להתאים אותו למשטחים שונים, כולל מוט, ענף ועוד. אנחנו לא הצלחנו להשתמש בו כדיבורית לרכב, אבל ייתכן וזה בגללנו. כדי להפוך את החיים לקלים יותר הוא מגיע עם שלט רחוק המתחבר לסלולארי ב-Bluetooth, וכך אפשר להפעיל את כפתור הצילום מרחוק. עוד משהו שכדאי לדעת: ניתן להשתמש בו לצילומים מתחת למים, בתנאי שגם הסלולארי שלכם עמיד בפני מים כמובן, או במידה ואתם משתמשים במצלמות ייעודיות. המוצר נמכר בצבעים שחור, ורוד וצהוב. בשורה התחתונה, הוא סיפק אותנו מאוד.

119 שקלים, להשיג ב-https://monkeystick.online/.

צילום: יח"צ

 

כרם: מיני פריכיות

סדרה חדשה של פריכיות קטנות הגיעה לשוק, והיא כוללת ארבעה מוצרים שונים: מיני פריכיות כוסמין; מיני פריכיות תפוחי אדמה וסלק; מיני פריכיות עדשים; ומיני פריכיות חומוס. הבחירה ברכיבים אלו מפתיעה, ועל כך מגיעה לחברה נקודת זכות, שכן מרבית המוצרים שיש כיום מבוססים על אורז/חיטה. אנחנו טעמנו את המוצר המשלב תפוחי אדמה וסלק – המרקם טוב אבל הטעם כל כך ייחודי, שצריך להסתגל אליו. אוהבי סלק יהנו ממנו מאוד, השאר ידרשו כמה ביסים כדי להחליט אם הם אוהבים. 12.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יגאל פרדו

 

AXE: מוצרים לטיפוח השיער

המותג, השייך גם הוא ליוניליוור, נכנס לקטגוריית עיצוב השיער. ההשקה כוללת את שמפו TOTAL FRESH, מוצר המיועד לשמש כשמפו, מרכך וג'ל רחצה בבקבוק אחד, מוצר הנמכר בארבעה ניחוחות שונים. בנוסף השיקה החברה וקס גמיש CASUAL LOOK, למראה טבעי, כאילו ממש עכשיו קמנו מהשינה; ווקס CLASSIC LOOK, שאמור לעזור ביצירה של מראה מעוצב יותר, כאילו הרגע הסתפרנו. שניהם מבטיחים להיות עמידים בפני זיעה ל-24 שעות. השמפו עושה את העבודה שלו כל עוד יש לכם שיער רגיל שאינו דורש מוצרים מיוחדים לטיפוח שלו. מוצרי הווקס חביבים – העמידות שלהם לא היתה מושלמת כמובטח, אבל הם הצליחו לעזור לנו בעיצוב השיער בהתאם ללוק הרצוי. 19.9-34.9 שקלים. להשיג בסופר -פארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן