Skip to content

בית המשפט לפעיל מחאה: מעתה אשתך תאשר או תפסול את פרסומיך

תקדימי - שופט בית משפט השלום אבישי כהן, נענה לבקשת עו"ד חקלאי לשחרר את מרשו אך פסק: 30 יום לא תזכיר בפרסומיך את נתניהו ובנו, ומעתה ואילך, הצג לרעייתך את הפוסטים לפני פרסומם לצורכי אישורה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום באשקלון החליט לשחרר היום (רביעי) את פעיל מחאה, אשר בן דור, שנעצר שלשום ואתמול הוגש נגדו כתב אישום על ידי משטרת ישראל. בגין איומים והפחדת ראש הממשלה ובנו. בית משפט השלום שחררו בתנאים מגבילים לפיהם הוא לא יפרסם דבר וחצי דבר הקשור בראש הממשלה ובנו במהלך 30 הימים הבאים ומעתה ואילך כל פרסום שיבקש לפרסם בפייסבוק ו /או בטוויטר, יהיה עליו להציגו בפני רעייתו ולקבל את אישורה לפרסמו.
פרקליטו, עו"ד דניאל חקלאי התנצל בשם שולחו ואמר כי שולחו מבין את חומרת דבריו ומצר עליהם והסביר כי לאחר שרעייתו ראתה וקראה את פרסומים ברשתות החברתיות היא מחקה אותן מיד.

מימין אשר בן דור (צילום: פייסבוק), משמאל עורך דין חקלאי (צילום: ציפי מנשה)

לאחר ששמעתי את התנצלותו הכנה של המשיב" כתב שופט השלום אבישי כהן, "את הבנתו את חומרת המעשה והבטחתו שימנע מכך, לאחר שהתרשמתי כי בת זוגו תוכל לפקח על המשיב, לכל פרסום שלו במדיה הציבורית, אני מורה על שחרור בתנאים הבאים: תיאסר על המשיב לפרסם או לעשות שימוש במדיה הציבורית, אלא אך ורק לאחר שבת זוגו תעיין במלל אותו הוא מבקש לפרסם ורק לאחר שקבל את אישורה, יוכל לפרסם". השופט אף אסר על בן דור לפרסם כל פרסום הנוגע לראש הממשלה ובנו למשך 30 יום מהיום. פרקליטו, עו"ד דניאל חקלאי מסר בתום הדיון: "בית משפט השלום באשקלון החליט לשחרר את מר אשר בן דור שנאשם באיומים על ראש הממשלה נתניהו בטוויטר.  מר בן דור ישוחרר בפיקוח זוגתו. אחד מתנאי השחרור הוא אישור מטעמה של בת הזוג לכל ציוץ בטוויטר ולכל פוסט בפייסבוק מטעמו.  הוא הביע צער על האיומים וכמובן חרטה עמוקה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן