Skip to content

ירושלים – מחזיק תיק איכות הסביבה למפגינים בבלפור: תורידו שלטים. זה לא קשור לביבי. מצידי ביבי יכול לעוף

מאבק ניטש היום אחר הצהריים בין פעילי הCRIMEMINISTER לפקחי עיריית ירושלים שנשלחו להוריד שלט חדש - מצור על בלפור. האדם שהלין ודאג שיישלחו, הוא לא אחר מחבר מועצת העיר, אריה קניג. לו מפריעים שלטים ללא היתר והוא לא נגד המחאה. מצידו? שביבי יעוף כי הוא רע ומזיק לימין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

-בזמן שמליאת הכנסת דחתה היום (רביעי) את ההצעה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי עניינים של שופטים, ברוב של 54 מתנגדים מול 43 שהצביעו בעד. כששר המשפטים אבי ניסנקורן הצליף בלשונו בכולם מעל במת הכנסת ואמר שבזמן של משבר כלכלי קשה ומשבר הקורונה בעיצומו, בוחר הליכוד לעסוק בהרס הדמוקרטיה.
במקביל לכך הגיעו פקחי עיריית ירושלים לאנשי המחאה שמול מעון ראש הממשלה בבלפור ודרשו מהמפגינים, אנשי מחאת הכיסאות ואנשי מחאת היחידים, להסיר שלט ענק שחור בו נכתב באותיות של קידוש לבנה בצבע לבן "מצור על בלפור".  השלט נתלה הבוקר על ידי אנשי המחאה ובראשם ישי הדס, מוביל מחאת היחידים והCRIMEMINISTE –  .
ברחוב עזה התעורר וויכוח בין פקחי עיריית ירושלים ליש הדס מוביל מחאת הCRIMEMINISTER,  האם השלט הזה הנו בחזקת פרסום על גבי רכוש ציבורי, כפי שטענו הפקחים, או שלמן דהו בבלפור השלט פשוט "עלה על העצבים" והפקחים נשלחו בתואנה כי מדובר בשלטי פרסום שאסורים על פחוק העזר העירוני.
"ממתי עיריית ירושלים מתערבת בנושא פוליטי" התרעם ישי הדס. "ביבי היה היום בבית והרים טלפון לליאון (ראש עיריית ירושלים א.מ) כי זה עלה לא על העצבים", רטן אחד מאנשי מחאה. בסופו של דבר פקחי עמדו על שלהם והשלט הוסר. למוחים נאמר כי  יוכלו להחזיקו בידיים מבלי שיתלה על הגדרות וכך עשו.

צילום: ישי הדס
פקח העירייה מסיר את השלט ומציג תעודה בפני אנשי המחאה (צילום מסרטון ווידאו)

בקרוב – מעל האקרנים בבתי הקולנוע!ועד אז -בואו בשישי לבלפוא.וביום שלישי הקרוב, 14 ביולי. חובה.

Posted by Crime Minister on Wednesday, July 8, 2020

סרטון שהופק בידי אנשי המחאה

מימין, חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק התיק לאיכות הסביבה אריה קניג (צילום יח"צ) משמאל ישי הדס (צילום מסרטון ווידאו)


מחזיק תיק איכות הסביבה בירושלים: "ביבי? מצדי שיעוף כבר היום
"

אלא שמאחורי הדרישה להסיר את השלטים עמד מחזיק תיק איכות הסביבה וחבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קניג. כותב ידיעה זו פנה אליו. (כאן המקום לגילוי נאות. אריה וחבריו אנשי עיתון  וקווי הנעייס (קווי חדשות חרדים) נעזרו בידע שלי לצרכיהם בניית העיתון שלהם).

– אריה שלום, מה שלומך?
"תודה"
– אליק מאור ממגפון
"כן אני יודע, מה שלומך?"
– תודה, רציתי לדעת מה מפריע לכם בתליית שלטי המחאה?
"שמע, לפני מספר חודשים, בעת הבחירות, אני שילמתי 14 אלף שקל קנס על תליית שלטים. שלטים של אריה קינג שנתלו בעיר בניגוד להוראותיי. אז לא רק הסרתי אותם באותו לילה עד לפנות בוקר, אלא שעל אלה שלא הצלחתי להסיר, שילמתי קנס. אז אתה מבין? אין כאן איפה ואיפה. אתה מבין ששלטים צריך לעשות ברישיון על פי חוק העזר של העירייה וכך צריך לנהוג. פשוט מאוד".
–  זה בחירות. כאן זה בלפור..
"זה לא חשוב. אני לא סתם מחזיק בתיק לאיכות הסביבה, זה נושא שהוא בדמי עוד לפני שנבחרתי ולפני שהגעתי לעיר. הנה היום טיפלתי בארובה של מסעדה שוק (מסעדה ידועה) שהעלתה אורבה מעשנת לצרכיה. דאגתי שזה יוסר. אם אתה, אליק, היית מרים ארובה בביתך, היו מורידים לך עם קנסות עוד לפני שהספקת להפעיל אותה. אז מה ההבדל ביניהם לאזרח?"
– אריה, בכל זאת זו מחאה פוליטית, לא איזה מטרדון סביבתי
"על מה אתה מדבר, הייתי שם היום, ראיתי אישה וילדיה שהולכים באמצע הרחוב כי המדרכה כולה תפוסה על ידי השמאלנים האלה".
– אהה, אז זה כן עניין של השקפה פוליטית?
"לא, ממש לא. בכנות? הלוואי שביבי יעוף כבר היום ויעזוב גם את בלפור".
–  אתה רציני?
"כן, אני חושב שהוא רע לימניים ולימין בכלל. הלוואי שיעוף. הוא רק עושה נזק לימין".
– שאלה אחרונה, לפני מספר ימים בועז גולן (ערוץ 20 ו04) כתב שהוא דרש ממך להתערב ולהפסיק עם השלטים הללו.. ידוע שהוא פרו ביבי לחלוטין..
"אז הוא כתב. אני אספר לך מה היה: הייתי בראיון בערוץ 20. אחרי הראיון הוא שאל אותי מה אני עושה עם כל השלטים האלו ועניתי לו: מה שאני יכול. ראיתי מה שאתה אומר שכתב, אז הוא כתב שדרש. אז כתב".
– אריה, אתה הפתעת אותי בעניין ביבי..
"אין מה להפתיע, מצדי שיעזוב את בלפור היום, עכשיו".
אנשי המחאה מצדם החליטו שעל הנושא הזה צריך וכדאי לערב את בית המשפט. עורך הדין יצחק גונן אמר למגפון כי הם בהחלט שוקלים לפנות מחר לבית המשפט שייתן דעתו בעניין השלטים. "יש הבדל ביו שלטי פרסומת של עסקים בעיר לבין שלטי מחאה חוקית", אומר גונן.

1 Comment

  1. בני
    8 ביולי 2020 @ 23:05

    אם איכות הסביבה חשובה לו, הוא צריך לפנות את הזוהמה שבתוך בלפור ולא מחוץ למתחם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן