Skip to content

כלבים וגורים חולצו ממחסן גידול בעוספיה

במסגרת פעילות משטרתית הגיעו השוטרים למחסן ובו מצאו עשרות כלבים וגורים שגודלו על פי החשד לצרכי מסחר ורווח. הכלבים חולצו בידי שירותי משרד החקלאות שהוזעקו למקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

40 כלבים וגורי כלבים, חלקם נקבות בהריון, שסבלו מהזנחה קשה וממושכת חולצו הבוקר (חמישי), ממחסן בעוספיה, על ידי משטרת ישראל, מפקחי יחידת הפיצו"ח ורופאה ווטרינרית מטעם השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות. כל הכלבים פונו מהמקום והועברו למתקן מוגן של משרד החקלאות.
במסגרת פעילות משטרתית בעניין שאיננו קשור בגידולי כלבים או בדומה, שנערכה בעוספיה שבכרמל, הגיעו השוטרים למחסן הנמצא בבעלותו של החשוד ונדהמו למצוא שם כ-40 כלבים. עם חשיפת הכלבים, הזעיקו השוטרים את השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות על מנת לטפל בכלבים שנמצאו. מן הממצאים הראשוניים עולה כי מדובר בבית גידול פיראטי המיועד להרבעת כלבים ולמכירת גורים. כל הכלבים הוחזקו בתאים קטנים ומוזנחים. עוד עולה כי החשוד בעלי המחסן בשנות ה-60 לחייו מתגורר בחיפה מחזיק במחסן בעוספיה לצרכי גידול. ושם גידל את הכלבים.
במקום התגלו עשרות כלבים מגזעים קטנים, כגון: שיצו, צ'יוואווה, פודל וקוואליר, המוחזקים במקום, בתנאים קשים ואלו הזעיקו מיד את השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות.

צלום מסרטון ווידאו של משרד החקלאות

עם הגעת צוות של מפקחי יחידת הפיצו"ח ורופאה ווטרינרית של משרד החקלאות למקום, עלה החשד שמדובר בבית גידול פיראטי למטרות רווח. כאמור, הכלבים חולצו וכנגד בחשוד בהחזקתם יוגש בוודאי כתב אישום על ידי משרד החקלאות.


צילום: משרד החקלאות – השירותים הווטרינרים

ממשרד החקלאות נמסר כי המשרד פועל ללא לאות לאכיפת חוק צער בעלי חיים ורואה מקרה זה בחומרה. משרד החקלאות קורא לציבור הרחב לאמץ את הכלבים הממתינים בכלביות, ולא לעודד את פעילות בתי הרבעה פיראטיים. תוך כך משרד החקלאות קורא לציבור הרחב לדווח כל על מקרה של התעללות בבעלי חיים למוקד המשרד הזמין 24/7 במספר הטלפון 03-9559911.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן