Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 13 ביולי, 2020

שקרן / שקרנית 2, מה היה קורה אילו, משלחת לאוורסט, הרווק בגן עדן 6, ההרפתקה הקולינרית של נדיה, די-ג'יי סינדרלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שקרן / שקרנית 2 | Liar 2, ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרת המתח הבריטית המפתיעה והמסתורית. העונה הראשונה עסקה בלילה ששינה את חייהם של לורה נילסון ו-אנדרו ארלהם לעד ובחנה את המחיר ההרסני של הרמאות, סודות  ושקרים. העונה החדשה עתידה לעסוק בחקירת מקרה המוות שבסיום העונה הראשונה.

09:40 מה היה קורה אילו | Hey You! What If, ערוץ לוגי (פרטנר TV, סלקםו TV, ערוץ Yes VOD, ערוץ Hot VOD)

סדרה נועזת, חכמה ומשעשעת ששולחת את הצופים ליקומים מקבילים בהם הכול יכול לקרות וגם קורה. יחד עם הצופים נהפוך את המחשבות שלנו לניסויים שבהם הבלתי אפשרי הופך למציאותי באמצעות סרטונים עם אפקטים מיוחדים, וכך נגלה איך העולם שלנו עובד בזמן שננסה לשנות אותו. בכל פרק נשאל שאלה אחרת ונצא למסע בלתי נשכח כדי למצוא את התשובה.

22:00 משלחת לאוורסט | Expedition Everest, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

במשלחת מחקר פורצת דרך, מדענים ושרפות עובדים יחד על האוורסט להקמת התחנה המטאורולוגית הגבוהה בעולם.

22:00 הרווק בגן עדן 6 | Bachelor in Paradise 6, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

עונה שישית לסדרת הבת של הרווק/ה בה מתחרים מכל עונות הסדרה נפגשים בריזורט חלומי במקסיקו בו הם יתאהבו ויריבו ובסוף זוג אחד שיוותר יתגלה כמנצח. העונה מסמנת לראשונה הגעה של מתחרה שמעולם לא היתה בעונה של הרווק או הרווקה  – קריסטין האגרטי, המתגלה כאורחת מפתיעה שהיתה במערכת יחסים עם… אחת המשתתפות. אותה משתתפת מתלבטת בין קריסטין לבין אחד הגברים בתוכנית וזה המקרה הראשון בסדרה של זוגיות גאה.

22:10 ההרפתקה הקולינרית של נדיה | Nadiya's British Food Adventure, ערוץ האוכל

נדייה חוסיין, זוכת 'בייק אוף' הבריטית,  תמיד שילבה בין הבישול הבנגלדשי המסורתי אותו חוותה בבית ובין האוכל הבריטי שטעמה מחוצה לו. בסדרה זו, היא יוצאת למסע לבדוק את התוצרת הקיימת סביבה ולקבל ממנה השראה למתכונים חדשים. היא תסייר, תטעם ותבשל מהתנובה המקומית של מחוז פיק, וויילס, סקוטלנד, יורקשייר ועוד.

די-ג'יי סינדרלה | DJ Cinderella Cinderella Pop, נטפליקס | netflix

קומדיה רומנטית. די-ג'יי צעירה ועצמאית שמאסה באהבה נחושה לפלס את דרכה לפסגה, עד שכוכב פופ חתיך נקרה בדרכה והיא כובשת את ליבו – ואת אוזניו. שחקנים: מאיזה סילבה, פיליפה ברגנסה, פרננדה פאיס למה. במאי: ברונו גרוטי. 95 דקות, ברזיל, 2019.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן