Skip to content

עשרות אלפים בהפגנה כנגד הממשלה: מנותקים נמאסתם

למרות ניסיונות נתניהו לגמד את ההפגנה, עשרות אלפים גדשו את כיכר רבין. אלפים נוספים הפגינו קודם לכן על פני מאות צמתים גשרים, וכיכרות ברחבי המדינה במחאה אותה מובילה מחאת הדגלים השחורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשרות אלפי בני אדם הגיעו הערב (שבת) למחאת בעלי העסקים ונפגעים אחרים מהמשבר הכלכלי שהביא נגיף הקורונה בכיכר רבין בתל אביב. בהפגנה לא נואמים מנהיגי הארגונים, אלא רק עצמאים, שכירים, מובטלים ופעילי מחאה כנגד ראש הממשלה הנאשם באישומי פלילים חמורים.
לדברי הנהגת המחאה, אנשיה קיבלו לאורך היום פניות מפוליטיקאים המעוניינים להגיע להפגנה ולשאת דברים. מובילי המחאה סירבו לבקשתם של נבחרי הציבור וביקשו מהם שלא להגיע. משטרת ישראל שבתחילה הגבילה כניסת 1800 איש למתחם ההפגנה בכיכר, הרחיבה את גבולות ההפגנה עקב כמות האנשים האדירה ששטפה את הכיכר והרחובות הסמוכים.

צילום: רפי מיכאלי

 

צילום: דן בר דב

 

צילום: דן בר דב

 

צילום: דן בר דב

אבינועם נחמד, אב לחמישה ילדים ובעלים של חברת תיירות נכנסת, אמר הערב:"השטח בוער, אנחנו צריכים את הכסף עכשיו, לא מחר", אדם אחר זעק מעל הבמה: "אתם שם למעלה – תקשיבו לנו. אנחנו כאן, הגיע הזמן שנגיד את דברינו. לא יינשאו כאן נאומים פוליטיים – אין כאן ימין ושמאל". המפגינים, נשאו  שלטים עם הכיתוב "מנותקים נמאסתם", "ביטחון כלכלי לכולנו", "לא ימין ולא שמאל – כולנו בסירה אחת" וכן קוראים "את הכסף לשחרר", "גונבים לנו את המדינה – מושחתים, לכלא".
קודם לכך, הפגינו אלפי בני אדם מעל מאות גשרים, צמתים וכיכרות ברחבי המדינה. המפגינים נושאי מחאת הדגלים השחורים, זכו לא מעט לצפירות אוהדות מציבור נהגיםן שלף על פניהם.

 

גשר ההלכה (צילום רפי מיכאלי)

 

גשר ההלכה (צילום רפי מיכאלי)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן