Skip to content

מרצדס משיקה בישראל את ה-GLA וה-GLB רכבי הפנאי-שטח החדשים. המחיר החל מ 289 אלף שח

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את ה-GLA וה-.GLB שני דגמי פנאי שטח חדשים. הרכבים מצוידים במערכות נהיגה ובטיחות חדשות ומתקדמות, מנועים חדשים, עיצוב עכשווי, מערכת MBUX חדשנית, הנדסת אנוש מתקדמת ואיכות חומרים משובחת.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס מרחיבה את תמהיל דגמי החברה ומשיקה בישראל את ה-GLA וה-.GLB שני דגמי פנאי שטח חדשים המציגים מערכות נהיגה ובטיחות חדשות ומתקדמות, מנועים חדשים, עיצוב עכשווי, מערכת MBUX חדשנית, הנדסת אנוש מתקדמת ואיכות חומרים משובחת.

ה GLA החדשה,המחיר החל מ 289 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ה GLA החדשה,המחיר החל מ 289 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

הדור החדש של ה-GLA מגיע עם מנוע טורבו בנזין חדש של 1.3 ליטר עם 4 בוכנות המיוצר על ידי מרצדס. מנוע ה-M282 מפיק 163 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת בעלת 7 מעברים והנעה קדמית. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-8.7 שניות. כמו כן, המנוע מאפשר דימום בוכנות בזמן שיוט ובכך מספק חיסכון בדלק ויעילות מרבית במהלך הנסיעה.

דגם הפנאי החדש של מרצדס מגיע עם שלל מערכות הנהיגה והבטיחות המתקדמות של היצרן כסטנדרט בכל רמות הגימור. בין המערכות ניתן למנות מערכת המתריעה על אי שמרת מרחק ומבצעת בלימה אוטונומית בעת חירום, המערכת יודעת לזהות גם הולכי רגל ורכבים דו גלגלים. מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת התרעה על רכב בשטח מת ופונקציית Exit Warning הייחודית אשר מסייעת במניעת תאונות שנובעות מפתיחת דלת בצד הכביש, זיהוי תנועה חוצה מאחור בעת יציאה מחניה, מערכת לניטור עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

פנים ה GLA עיצוב חדשני ושפע של אבזור (צילום באדיבות היצרן)
פנים ה GLA עיצוב חדשני ושפע של אבזור (צילום באדיבות היצרן)

פנים הרכב מציג את קו העיצוב החדשני של היצרן עם מרכב ואיכות חומרים גבוהה במיוחד. כמו כן, ב-GLA יש 2 מסכי LED דיגיטליים. מסך אחד בגודל 10.25 אינץ' המיועד למערכת הבידור המתקדמת MBUX ומסך שני המשמש כלוח שעונים בגודל של 10.25-7 אינץ' (תלוי רמת גימור), תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, בקרת אקלים דיגיטלית, חבילת נוחות למושבים ועוד.

ה GLB החדש,פאר, יכולות שטח ו 7 מושבים (צילום באדיבות היצרן)
ה GLB החדש,פאר, יכולות שטח ו 7 מושבים (צילום באדיבות היצרן)

מרצדס GLB מציג סגמנט חדש של החברה בקטגוריית רכבי הפנאי שטח היוקרתיים, המשלב יכולות שטח, פונקציונליות ומשפחתיות עם 7 מושבים. ה-GLB עתיר בטכנולוגיות מתקדמות, מציג מנועים חדשים, מערכות בטיחות סמי-אוטונומיות הלקוחות מדגמי הפאר של היצרן, עיצוב פנים וחוץ חדשני, מערכת MBUX חדשה. הדגש העיקרי של רכב ה-GLB מגיע בתחום השימושיות המשפחתית הנרחבת. דגם ה-SUV מציג מידות נדיבות ביחס למתחרים ומעניק מרחב ונוחות בכל שלושת שורות המושבים. השורה ה-3 מיועדת בעיקר לילדים ומספקת ישיבה נוחה לשני נוסעים בגובה של עד 168 ס"מ.

דגם ה-GLB מושק בישראל ב-2 גרסאות, ה-GLB 200 בעל ההנעה הקדמית, המצויד במנוע טורבו חדש ושקט של 1.3 ליטר המיוצר על ידי מרצדס ומפיק מפיק 163 כוחות סוס. למנוע יש מערכת לדימום בוכנות המסייע לחיסכון בדלק. תיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת בעלת 7 מעברים משודכת למנוע המאפשרת האצה מ-0-100 ב-9.1 שניות.

הדגם הבכיר יותר GLB 250 4MATIC מציע הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר יעיל ומתקדם המעניק ביצועים מרשימים וחיסכון יחסי. המנוע משודך לתיבת ההילוכים המתקדמת והחדשה של מרצדס בעלת 8 מעברים המאפשרת העברת הילוכים חלקה ומהירה ומצב GLIDE בעת שימוש בפונקציית ה-ECO. המנוע מפיק 224 כוחות סוס ומעניק האצה של 6.9 שניות מ-0-100.

פנים ה GLB הנדסת אנוש מוקפדת ואבזור יוקרתי (צילום באדיבות היצרן)
פנים ה GLB הנדסת אנוש מוקפדת ואבזור יוקרתי (צילום באדיבות היצרן)

ה-GLB הצטיין במבחני הריסוק הקפדניים של EuroNCAP והשיג את הציון המקסימלי של 5 כוכבים עם 92% בהגנה על מבוגרים ו-88% בהגנה על ילדים. מלבד זאת, רכב הפנאי שטח מגיע עם שלל מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומית הלקוחות מספינת הדגל של היצרן, ה-S קלאס, הכוללים ראדר ומצלמות מתקדמות המאפשרות זיהוי תנועה ורכבים לטווח של 500 מטרים ועוד.

פנים הרכב מציג את הנדסת האנוש והיוקרה של פילוסופיית העיצוב החדשה עם 2 מסכים דיגיטליים מתקדמים. מסך אחד בגודל של 10.25 אינץ' המיועד למערכת הבידור המתקדמת MBUX ומסך נוסף בגודל של 7 אינץ' המשמש כלוח שעונים דיגיטלי. בנוסף ה-GLB מציג איכות חומרים גבוהה ומוקפדת, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, אפשרות לחבילת נוחות למושבים, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות ועוד.

גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס בישראל מציין: "שני הדגמים שאנו משיקים היום יגדילו את תמהיל דגמי הSUV- שאנו משווקים בישראל ויאפשרו פנייה לקהלים רחבים, חדשים וצעירים. ה-GLA החדש מחליף את הדגם הקודם שהיה  best sellerשל מרצדס בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון כלי רכב. דגם ה-GLB נחשב כרכב הפנאי שטח היחיד בסגמנט ה-compact premium car עם אופציה ל-7 מקומות ישיבה בשילוב האיכות הבלתי מתפשרת של מרצדס".

 

ה-GLA 200 החל מ- 289,000 ₪

ה-GLA250 במחיר של-389,900 ₪

ה-GLB200 7 מקומות החל מ-349,900 ₪

ה- GLB250 7 מקומות במחיר של-435,900 ₪

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן