Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 20 ביולי, 2020

ג'וקר, הסיפור של דיאנה, אמה וויליס מיילדת 2, ג'וני אינגליש 3.0, בית: הרפתקאות עם טיפ ואו 3-4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'וקר | Joker, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

זוכה פסטיבל ונציה ושני פרסי אוסקר. קומיקאי כושל, שלא זוכה להערכה ומרגיש מנוכר, מתחיל לאבד את אחיזתו במציאות ובונה לעצמו דמות אלימה ורצחנית. עם: חואקין פניקס, רוברט דה נירו. בימוי: טוד פיליפס. ארה"ב, 2019.

22:00 הסיפור של דיאנה | The Diana Story, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מי באמת הייתה הנסיכה דיאנה? סדרה ב-3 פרקים מספרת את סיפור חייה של הבחורה הצעירה שהפכה לנסיכה מוויילס. מה באמת הביא לפרידה מהנסיך צ'ארלס? ומה קרה באותו לילה טראגי בפריז? ראיונות עם האנשים שהיו הקרובים ביותר לנסיכה כמו צ'ארלס ספנסר – אחיה הצעיר של דיאנה, ד"ר הסנט חאן – מנתח לב שהיה במערכת יחסים עם דיאנה, פול בארל – משרתה הנאמן של דיאנה שהיה מקורב אליה ביותר, אינגריד סווארד – עורכת 'המגזין המלכותי' ועוד.

22:00 אמה וויליס מיילדת 2 | 2 Emma Willis: Delivering Babies, ערוץ הבריאות

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית בדימוס אמה וויליס שבה למחלקת היולדות בבית החולים כדי להשלים את הכשרתה ולהפוך למטפלת מוסמכת. במהלך עונה זו היא תתאחד מחדש עם הצוות, תצפה לראשונה בלידה במים, תתנסה בהוצאת צינורית מגב כף היד, תשתתף בתרגול חירום ותסייע בניתוח קיסרי של תאומים.

ג'וני אינגליש 3.0 | Johnny English Strikes Again, נטפליקס |  Netflix

קומדיה. מתקפת סייבר חושפת את כל הסוכנים הסמויים בבריטניה. עכשיו סוכן מאותגר טכנולוגית, שכבר פרש לגמלאות, חוזר כדי לתפוס את הפצחן. שחקנים: רואן אטקינסון, בן מילר, אמה תומפסון. במאי: דיוויד קר. 88 דקות, בריטניה, 2018.

אשלי גרסיה: גאונה מאוהבת | Ashley Garcia: Genius in Love, נטפליקס |  Netflix

סדרה קומית לילדים. אשלי גרסיה, מדענית בת 15 שעוברת לגור בצד השני של ארצות הברית כדי לטפח קריירה ברובוטיקה, מוצאת את עצמה חוקרת את הנעלמים במשוואה של גיל ההתבגרות.

בית: הרפתקאות עם טיפ ואו 3-4 | 3-4 Home: Adventures with Tip & Oh, נטפליקס |  Netflix

עונות 3-4 לסדרה המונפשת. חייזר לא-יוצלח בשם או עובר לגור עם טיפ ועם בני משפחתה. הסדרה ממשיכה בתיאור הרפתקאותיהם של הזוג הנמרץ מהמקום שבו הסתיים הסרט המצליח.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן