Skip to content

הממשלה אישרה את מינויו של יעקב גנות למנכ"ל רשות שדות התעופה

הממשלה אישרה את מינויו של יעקב גנות למנכ"ל רשות שדות התעופה. השר כץ: לגנות ניסיון רב בפרויקטים מורכבים בתחום התשתיות, הבטיחות והביטחון והוא יסייע בקידום פרויקטים תעופתיים, בהם הקמת שדה התעופה בתמנע שליד אילת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התחבורה ישראל כץ: לגנות ניסיון רב בפרויקטים מורכבים בתחום התשתיות, הבטיחות והביטחון והוא יסייע בקידום פרויקטים תעופתיים, בהם הקמת שדה התעופה אילן ואסף רמון בתמנע שליד אילת

מאת עמי אטינגר

יעקב גנות, מנכ"ל רש"ת החדש
יעקב גנות, מנכ"ל רש"ת החדש

הממשלה אישרה היום (יום ראשון) פה אחד את מינויו של יעקב גנות לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת). גנות יכנס לתפקידו ב- 1 באפריל. גנות הוצע לממשלה על ידי שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

גנות יחליף את קובי מור, ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות  וביקש לסיים את תפקידו. מינויו של גנות התאפשר לאחר שהוועדה לבחינת מינויים בשירות הציבורי ומועצת רשות שדות התעופה אישרו את מועמדותו של גנות לתפקיד.

 

ניסיון בפרוייקטים מורכבים

השר כץ ברך על אישור מינויו של גנות לתפקיד, וציין כי לגנות ניסיון רב בפרויקטים מורכבים בתחום התשתיות, הבטיחות והביטחון והוא יסייע בקידום פרויקטים תעופתיים, בהם הקמת שדה התעופה בתמנע (אילן ואסף רמון) שליד אילת.

גנות, המשמש כיום כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, שימש בשורה ארוכה של תפקידים. בין השאר כיהן כמנכ"ל משרד התחבורה, ראש מנהל האוכלוסין במשרד הפנים, מפקד שירות בתי הסוהר, ראש מנהלת ההגירה, מפקד משמר הגבול וראש אגף התנועה במשטרת התנועה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן